Jak nastartovat Facebook reklamu na firemní stránce pro pokročilé
Vydejte se s námi napříč modrým světem a po pár hodinách budete moudřejší nejen vy, ale předevšími vaše peněženka.
Nabízíme různé formy interaktivních školení sociální sítě Facebook a workshopů pro velké i menší firmy.
Určeno pro:
- začínající i pokročilí markéteři
- junior manažeři firem a podniků
- PR oddělení firem
- správci sociálních sítí
- podnikatelé
Cíl školení:
- Naučíte se ovládat základní principy facebookové reklamy, její dělení, efektivní cílení a především se naučíte chápat souvislosti, bez kterých se v nepřeberném možností modrého světa neobejdete.
- Chceme vystrnadit z trhu samozvané odborníky, firmy a poradce, kteří prodávají menším firmám, podnikům a společnostem falešnou důvěru v sebe samotné.
Obsah školení:
Školení pro pokročilé většinou probíhá na bázi dotaz - názorná ukázka - řešení.
Osnova pro školení tak není nikdy pevně daná, záleží na úrovni účastníků kurzu.
Teoretická část
1. Krátký vhled do dat na Facebooku
2. Obsahová forma příspěvků. Co využít a na co si dát pozor.
3. Skladba stránky a nastavení rolí. Co využít a na co si dát pozor.
4. Business manager - k čemu slouží, jaké jsou možnosti propagace na Facebooku.
Praktická část
5. Druhy kampaní - Výkonnostní / Brandové 2. Účet pro reklamu 3. Okruhy uživatelů 4. Pixel + Katalog 5. Ukázka reklamních kampaní vybraných subjektů (Možnosti reklamní
kampaně)
6. Praktická ukázka tvorby reklamní kampaně. Co využít, na co si dát pozor.
7. Ukázka reportingu kampaně a její vyhodnocení (BM analytics, Google analytics, Pixel)
8. Dotazy, praktické ukázky, rozprava
V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Školit vás budou
Verner Jan
Coby neotřelý copywriter se Honza stará o obsahovou náplň řady stránek na internetu. Svůj zájem o online marketing pak soustředí především na sociální sítě, mailing, soutěže a různé druhy analýz.
Koráb David
David čerpá ze svých bohatých zkušeností s nastavováním stránek na sociálních sítích, usilovně se věnuje také produkční činnosti a rád vám poskytne cenné rady ohledně vašeho podnikání na internetu.