Typologie zákazníků - pro obchodníky

Program kurzu

V rámci tohoto kurzu probereme teorii podle které se jednoduše zákazníci zařazují do tří profilů.

Také si sami určíte svůj vlastní profil.

Vyzkoušíte si na připravených scénkách poznávat profily podle náznaků.

Nacvičíte si jednání s každým typem zákazníka.

 

Obsah:

  • jak okamžitě a správně určit kdo proti vám stojí
  • stanovit správný styl jednání na základě několika málo indicí
  • pochopit, jak váš klient přemýšlí
  • budete vědět, co chce od vás slyšet a co rozhodně slyšet nechce

 

Sami se budete divit, jak je to jednoduché. Po absolvování tohoto semináře budete toužit zařadit si do správné kolonky každého koho potkáte. Budete se bavit, stane se to pro vás hrou.

 

V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.

Hlavní foto kurzu
Časová náročnost 6 hodin

Školit vás budou

Zdeněk Vondra

Zdeněk Vondra

Pan Zdeněk Vondra podniká v oblasti vzdělávání dospělých od roku 2005. Je lektorem a odborným konzultantem pod značkou nábor v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější a nejoblíbenější patří kurzy personálního managamentu – tvorba týmů a adaptační procesy. Má více než dvacetiletou praxi v obchodě a v budování vlastní firmy, což mu umožňuje předávat své každodenní zkušenosti i na seminářích prodejních a manažerských dovedností. Zlepšit komunikaci, zvýšit efektivitu a zisk, najít nové kvalitní pracovníky a zavést systém se podařilo, i díky jeho školením, například ve společnostech ČMSS a.s., ČSOB Pojišťovna, Elite Dental Prague, Wüstenrot a.s., HST Vrchlabí, Eurogreen CZ, Schil Dental Clinic Bratislava, Koutný Prostějov a Netpromotion Praha, kde rádi poskytnou kladné i nadšené reference na jeho práci. (Medailonek)