Kariérní poradenství on-line webinář

Kariérní poradenství on-line webinář

Program kurzu

Kariérní poradenství on-line webinář

Hledání práce sepsáním a odesláním životopisu nezačíná ani nekončí.

A protože nic nejde hned, je doba do Nového roku ta, kterou můžete využít pro srovnání myšlenek. Pak stačí zamířit a vyslat svůj životopis tam, kde by se vám líbilo pracovat.

Co se na webináři dovíte?

 

-        Jakých nejčastějších chyb se dopouští uchazeči

-        Jak pochopit sám sebe

-        Co byste měli vědět o potenciálním zaměstnavateli

-        Co do CV patří a co ne a jak jej strukturovat

-        Jak pojmout motivační dopis

-        Jak se připravit na pohovor

-        Jakých chyb se na pohovoru vyvarovat

 

  

Program kurzu:

Strávíme společně 120 minut, abychom si ujasnili, jakou práci a jakého zaměstnavatele vlastně hledáte. Zjistíme, kým jste a jak se sebou samým při hledání práce a psaní životopisu pracovat. Řekneme si, jak propojit nabídku pracovního místa s vaším životopisem. Půjdeme cestou od první myšlenky na novou práci k odeslání vašeho životopisu a přípravě na pracovní pohovor.

Neslíbím vám, že uspějete hned na prvním pohovoru. Slíbím vám, že se na hledání práce budete dívat jiným úhlem pohledu. Naučíte se správně zamířit a vystřelit přesně do těch vod, kde uplatníte nejen vaše dovednosti, znalosti a zkušenosti, ale budete se do nové práce těšit.

 

 

Co budete potřebovat?

Tužku, papír, otevřenou mysl a dobrou náladu. Dobrý čaj nebo kávu a pohodlí vlastního domova.

Jak to bude probíhat ?

Je to snadné.

Den před konáním on-line školení Vám zašleme na e-mail, který uvedete do objednávky, odkaz k přihlášení do webináře, a informaci, jak postupovat.

Spolu s odkazem obdržíte také písemné podklady od lektora, abyste si je mohli vytisknout.

V den konání webináře se kliknutím na odkaz připojíte k vysílání. Doporučujeme tak učinit 10-15 minut předem.

V případě nesnází nás kontaktujte, jsme připraveni Vám pomoci s řešením.

Přihlaste se celým jménem (jménem a příjmením), abychom poznali, že jste to právě Vy.

 

V případě potřeby nás kontaktujte 

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění. Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 60 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněného člověka, kterého se vám  nepodařilo zaměstnat.   

Vyberte termín školení

Poslat dotaz na lektora

Objednávka školení

Vybraný termín
21.01.2021 17:00 - 19:00
Místo konání

ON-LINE
MS TEAMS,
Mapa

490,00 Kč
Koncová cena

Školit vás budou

Bc. Bartáková Gabriela

Bc. Bartáková Gabriela

Gabriela Bartáková se věnuje naplno od roku 2013 personalistice. Od roku 2019 působí na volné noze, spolupracuje převážně s výrobními/strojírenskými firmami. Je firmám parťákem, poradcem, pomáhá tvořit firemní kulturu, nastavovat personální procesy, zajímá se o motivaci zaměstnanců. Rukama jí prošlo tisíce životopisů. Věnuje se také kariernímu poradenství. Říká, že napsat správně životopis a motivační dopis se spoustou návodů lze, ale není to to jediné, co je k získání nového pracovního uplatnění potřeba. Také říká, že je zbytečně vysilující zasílání životopisu v duchu „třeba to někdy vyjde“. Během svého poradenství si více všímá, jak málo lidé znají sami sebe a jak málo umí pojmenovat a prodat to, co umí. Přednáší na středních školách a pravidelně se setkává s uchazeči o práci na veřejných přednáškách.