Marketing

Program kurzu

Jak dělat účinný a cenově dostupný marketing, když jsem živnostník nebo malá firma.

V kurzu se dozvíte, jak rozhýbat své podnikání, i když máte omezený rozpočet na marketing. Povíme si, v čem podnikatelé při vlastní propagaci nejvíce chybují a jak se chybám vyhnout. Ukážeme si, jaké marketingové techniky využít, aby se o vás zákazníci dozvěděli, měli chuť u vás nakupovat a zůstali vám věrní.

O čem kurz je:

K čemu je dobré mít marketingový (podnikatelský) plán a jak ho jednoduše sestavit.
Jak pracovat s financemi při podnikání, aby jste se nedostali při náhlém úbytku zakázek do dluhů.
Jaké marketingové techniky jsou vhodné a zároveň cenově dostupné pro vaše podnikání.
Jak se efektivně propagovat na internetu.
Jak měřit návratnost investice do propagace.
Jak jednat s prodejci inzertních nabídek (reklama v novinách, letáky, zápisy v katalozích, atd. ) a získat tak nejlepší nabídku pro své podnikání.
Co znamená pro vaše podnikání, že vyberete správnou cílovou skupinu zákazníků.
Jak vybírat a přitahovat správné zákazníky.
Jak stanovovat ceny za své služby a výrobky, jak se vyvarovat neplatičů.
Jak mít z podnikání radost a ne vrásky na čele .

Komu kurz pomůže:

Živnostníkům, podnikatelům na volné noze, majitelům malých firem a marketingovým pracovníkům menších firem a všem, kteří mají chuť na svém podnikání pracovat

Jak bude kurz probíhat:

Půjde o kombinaci workshopu, kdy se zaměříme zejména na případy z praxe, které propojíme s výkladem teorie.

Kdo je lektor a jaké má zkušenosti:

Mgr. Lucie Lipovská má 15 let praxe v marketingu a reklamě. Nejprve sbírala zkušenosti u nadnárodních reklamních agentur Ogilvy & Mather a McCoy and Partner a v korporacích jako Philip Morris ČR a.s a T-Mobile a.s. Po odchodu založila vlastní firmu Žolíková práce s.r.o., která dnes dodává lidské zdroje do firem jako Skanska, Metrostav, Tomi Remont, aj. Dále spoluzaložila firmu Japol group s.r.o. která se zabývá pěstováním rychlerostoucích dřevin pro energetické účely.
Dnes se Lucie věnuje nejvíce své marketingové agentuře Durian marketing s.r.o., kdy pomáhá s marketingem druhým firmám. Mezi její klienty patří střední a menší firmy jako Hotel Tennis Club s.r.o., Salve Finance a.s., Remirent ČR, ale také malí živnostníci a podnikatelé na volné noze.
Lucie je absolventkou Fakulty multimediálních komunikací Univerzity T. Bati ve Zlíně, v současnosti nejprogresivnější školy v ČR orientované na komerční komunikaci, marketing a reklamu.

Hlavní foto kurzu
Úroveň kurzu 2 – Střední
Časová náročnost 6 hodin

Školit vás budou

Mgr. Lucie Lipovská

Mgr. Lucie Lipovská

Lucie Lipovská je poradkyní podnikatelů a firem a manažerkou řady projektů. V roce 2009 vybudovala se svým společníkem na zelené louce první firmu Bauwerk s.r.o. ze studentských půjček. Tato firma má dnes obrat 10 milionů korun. Podíl ve firmě odprodala, aby se mohla věnovat dalšímu projektu své druhé firmy Japol group s.r.o. které je spolumajitelkou. Žije tím, co dělá a miluje rozvíjet byznys. Je spoluautorkou knihy „ Jak nezbohatnout na pěstování japonského topolu“. Jako dobrodružná cestovatelka pravidelně cestuje na vlastní pěst po Evropě a Indonésii. Absolvovala podnikatelský inkubátor multimilionáře Rogera Hamiltona na ostrově Bali. Publikuje také články v časopise Koktejl.
Její motto je: „ Změň sebe a změníš celý svět.“