Reference

Účastníci našich školení

Zřejmě jsme nejstarší klienti paní Denisy Švecové, co by účetní.
Velmi si vážíme jejího přístupu k práci, a to hlavně proto že ji ctí:
    - vysoká odbornost, neustálé sledování nových účetních předpisů, hledání nových směrů jak
      informovat či naučit klienty efektivně pracovat pro rozvoj své firmy, tak pro osobní rozvoj klienta
    - vždy se na paní Denisu Švecovou můžeme obrátit s jakoukoliv účetní otázkou i s otázkou řízení, osobního rozvoje,
      plánování a pod. .
    - přínos - klid v práci, intelektuální rozvoj, důraz na osobní zdraví a pohodu
    - cestu s paní šéfovou doporučujeme proto, že:
                                - cesta je vždy perfektně připravena
                                - program je zpracován do nejmenších podrobností, ale nikdo se necítí pod tlakem
                                - dodržování předem dohodnutých prací (koučink ... ) a přizpůsobení se času a potřebám klientů
                                - cestu s paní Denisou Švecovou jednoznačně doporučujeme
    A  za vše paní Denise Švecové děkujeme.
            S úctou
                          Ing. Jaroslav Okrajek
                          Ing. Marie Okrajková
                          Řídeč 270, 785 01 Šternberk


….chodím jen na školení AldEkonu, protože vím, že to bude stát za to.                     

Lucie M., účastnice školení  


Velmi zajímavé, přínosné. Pan Otto je odborník a nemusel mne dlouho přesvědčovat o svých zkušenostech.
Velmi ráda uplatním informace v praxi, jakmile mi čas dovolí.
A co hlavně – skvělá organizace, prostředí, dodržení časů,
pozornosti ve formě dárků.
Děkuji celému vašemu týmu za precizně odvedenou práci.

Bc. Gabriela Bartáková
 HR Business Partner


 

Denisa je člověk naprosto oddaný své práci, kterou dělá se 150% nasazením a absolutní pečlivostí.

Firmu Aldekon a její služby jednozančně doporučuji :)

Radek Wagner, majitel ve společnosti Wagnerova optika.


Denisa je výborná manažerka, skvělý člověk, milovník excelových tabulek i účetnictví a podnikání jako životního stylu. Je to opravdu ucelená osobnost, přičemž je velmi skromná, a proto s ní opravdu velmi rád a dlouhodobě spolupracuji, a to nejen v účetnictví, ale také při propojování podnikatelů a budování jejich komunit. Jestli rádi poznáváte zajímavé lidi, nebo hledáte někoho opravdu spolehlivého na účetnictví, či spolupráci v jiných oborech, pak by Denisa na vašem seznamu jednoznačně neměla chybět.

Mgr. Pavel Mráz, oblastní ředitel pro Olomoucký kraj ve společnosti Business for Breakfast Česká republika, s.r.o., spolumajitel ve společnosti ZdravýPodnik s.r.o., lektor.


Denisu jsem poznala na kurzu, kde se vzdělávala spolu se svým zaměstnancem. Má touhu vzdělávat druhé i sebe a dělá to dobře. Společnost AldEkon šlape i bez ní a za to jí patří obdiv, podporuje neziskové aktivity a pořádá workshopy a sezení pro začínající podnikatelky. Přijala mé pozvání jako mentor na BeEager Camp, kde vyprávěla svůj životní příběh plný podnikavosti a vytrvalosti. Velmi za to děkuji a vřele doporučuji jak spolupráci s ní, tak využití kurzů pořádaných společností AldEkon.

Bc. Regina Bednaříková, partner Akademie Orlita s.r.o., leader Edu Forum o.s., lektorka.


Denisa je profesionálka ve svém oboru. Díky hlubokým znalostem z oblasti daní a účetnictví pomáhá firemním klientům šetřit i vydělávat peníze. Zároveň je vynikající organizátorka network a vzdělávacích akcí, které pomáhají mnoha lidem profesně růst. Svou práci dělá naplno s vášní. Pořád na sobě pracuje a vzdělává se ve svém oboru.

Mgr. Lucie Lipovská, kreativní ředitel internetové agentury DigitalniDurian.cz


Přeji krásný den,
chtěla bych Vám touto cestou poděkovat za super školení, které jsem včera prostřednictvím Vaší firmy absolvovala. Moc se mi líbilo a myslím, že mne obohatilo o další poznatky, které určitě využiji.
S úctou a přáním krásného víkendu
Zdeňka Novotná - Česká Třebová

PS : Hodně pracovních i osobních úspěchů.

Zdeňka Novotná, účastnice školení "Referenční marketing"


Paní Švecová,
chtěla bych Vám poděkovat za to, že něco takového pořádáte. Šla jsem na školení s tím, že potřebuji najít něco, co mě posune dál. A našla jsem to.
Nejsem z těch, co se bojí promluvit na cizí lidi, mám všechny lidi ráda a ze všeho nejvíc mám ráda mluvit s nimi, diskutovat, nasávat jejich znalosti a zkušenosti.
Nevím, jestli je to drzost, neomalenost nebo jen radost ze života. Každý to může vidět jinak a každý má na to právo.
Prožila jsem den v krásné atmosféře s krásnými lidmi s krásnou energií.
Domů jsem si ne v hlavě, ale v srdci donesla spoustu novinek, které se dají použít i v soukromém životě.
Všem velké díky. Vím, co obnáší něco zorganizovat tak, aby se člověk zavděčil každému. Jít do projektu s tím, že nevím, kdo přijde, jaké to bude.
A já se celý den cítila moc fajn.
Ještě jednou děkuji a přeji hodně krásných lidí kolem Vás, krásná setkání, krásné okamžiky.
Děkuji
Ivana

Ivana Valentová, finanční a pojišťovací poradce, ASTORIE a. s., Prostějov.


S firmou Aldekon a její majitelkou Denisou Švecovou spolupracuji již pět let s maximální spokojeností. Jejich odborný, proaktivní a citlivý přístup, zastupování při všech kontrolách na úřadech a v neposlední řadě i precizní asistentské práce paní Andrey Blumové mi umožňují naplno se věnovat svému podnikání s důvěrou, že vše bude zajištěno a ošetřeno včas. Cena služeb naprosto odpovídá jejich kvalitě. Nejvíce si cením empatického přístupu ke klientovi a ochotu maximálně vyhovět i v méně standardních situacích. Navíc všechny kontroly provedené úřady dopadly pro moje dvě firmy k mé plné spokojenosti.
Za to si firmy Aldekon velmi vážím a ráda s nimi budu spolupracovat i nadále.

Jitka Ševčíková, MBA, lektorka, koučka, publicistka, HLADINA ALFA s.r.o..


Jelikož se v naší společnosti obecně více kritizuje a málo chválí, rozhodla jsem se touto cestou poděkovat Vám/Vaší organizaci za pořádané vzdělávací kurzy. Osobně jsem se účastnila kurzu MS Excel pro pokročilé uživatele a v dobrém nyní, v plném pracovním vytížení při závěrkách, statistikách a výročních zprávách, myslím na to, že tato vzdělávací aktivita měla fakticky smysl. Jasné je, že s MS Excel pracuji stále, ale přeci jenom jsem se díky Vašemu kurzu posunula dále a moje práce je smysluplnější a hlavně efektivnější ;).
Přeji Vám mnoho pracovních (i osobních) úspěchů a taky mnoho spokojených klientů!

Ing. Eva Kupčíková, vedoucí personálního a mzdového oddělení, Sociální služby města Kroměříže, p. o..


S kurzem Účetnictví a daňový speciál jsem byla velmi spokojena, byl opravdu velmi intenzivní. Dozvěděla jsem se spoustu informací, které jsou užitečné pro praxi. Paní lektorka Lenka Mádrová byla výborná – po pedagogické i odborné stránce. Vše bylo jasně a srozumitelně podáno a vysvětleno a následně skutečně důkladně procvičeno. Snažila se nám toho předat opravdu co nejvíce a uváděla spoustu příkladů z praxe. Oceňuji maximální nasazení paní lektorky a její snahu předat co nejvíce informací a dovedností. Vysvětlila všechny podrobnosti a zodpověděla všechny dotazy. Paní lektorka látku probírala postupně a velice jasně, byla jsem velice spokojená s materiály i s praktickým procvičováním. Byla skvěle připravena, uměla látku srozumitelně a věcně vysvětlit. Lektorka Lenka Mádrová byla velice profesionální, vstřícná, ochotná odpovídat na otázky a vysvětlovat jakoukoliv účetní problematiku.

Anna Dubáčová, NEOL-STAV s.r.o


Absolvování účetního a daňového kurzu s paní Lenkou Mádrovou pro mě znamenal zásadní změnu a posun v mém dosavadním životě. Kurz byl veden profesionálním způsobem s dlouholetými zkušenostmi vyplývajícími z praxe lektorky. Díky kurzu jsem poznala své nedostatky ale i silné stránky. Lektorka mi přinesla řadu drahocenných rad, které využívám v každodenní praxi. Kurz hodnotím velmi pozitivně, hlavně pak interaktivní formu a praktické nacvičování.
Dodnes ráda navštěvuji kurzy a školení vedené paní Lenkou Mádrovou.

Zdena Adamčíková, účetní, firma STAVITELSTVÍ Petráš spol. s r.o.


Školení firmy AldEkon jsou pro mě velice přínosná. Probíhají v příjemně rychlém tempu, není zde ani minutka promrhaného času. Podání výkladů jasné a výstižné k daným tématům, přímé odpovědi na otázky doplněné vybranými zajímavostmi z dané problematiky, obohacené o postřehy z praxe. Oceňuji příjemné prostředí prezentací včetně občerstvení a hlavně skvělé lektory . Mohu jen DOPORUČIT !!!

Romana Koblihová, účetní, BO-IMPORT s.r.o.


Proč využíváte služby AldEkon???

Tuto otázku může položit opravdu pouze člověk, který se nikdy nesetkal s paní Denisou Švecovou,
či s někým z jejího pracovního týmu, tedy kdo nezná firmu AldEkon z Prostějova.
Já využívám služby firmy AldEkon, protože:

  • vede celé mé účetnictví
  • vystavuje mé faktury
  • dbá naprosto přesně o dodržování termínů ve vztahu k:
    - finančním úřadům
    - bankám
    - zdravotním pojišťovnám
    - celním úřadům
    - správě sociálního zabezpečení,
    - kontrolním orgánům, a pod.,

takže já vůbec nemusím s těmito úřady jednat, vše vyřídí firma AldEkon, bez ohledu na vzdálenost firmy, kterou zastupuje, či na vzdálenost úřadů, pod jejíchž působnost daná firma spadá.
Paní Švecová, popř. její spolupracovníci, jsou neustále na příjmu a kdykoliv připraveni pomoci při řešení mimořádných potřeb. Jednak jsou ochotni, ale hlavně umějí všechny úkoly zvládnout.
Neméně závažným bodem je také velmi férová cena za tyto vynikající, naprosto komplexní služby.

2014.07.15. Ing. Jaroslav Okrajek, v.r.


Dobrá účetní – kdo ji najde?!
My měli to štěstí – už ji máme!
A naše účetní – může být i vaše
a buďte si jisti – stojí vždy na vaší straně!

Jindřich a Jana Miklasovi,
CK Miklas Tour, Prostějov,
založeno 1994