Balíček pro mzdové účetní (40 hodin/8 kurzů)

Balíček
pro mzdové účetní (40 hodin/8 kurzů)

Program kurzu

  Je Vaší profesí mzdové účetnictví, personalistika

či pracovní právo? 

 

Pro účetní jsme připravili zvýhodněný balíček školení, na který je možné  využít dotační program POVEZ II.

           V našem vzdělávacím balíčku najdete vše, co potřebujete.  

  

Co balíček pro účetní obsahuje? 

Sestavu kurzů vybraných  speciálně pro mzdové účetní.

  23.11.2020                                                                                                                                Aktuality o mzdách (legislativní novinky pro mzdové účetní)více informací

 18.01.2021                   
 Cestovní náhrady. Zaměstnanecké benefity z pohledu daní: více informací 

 23.02.2021                                                                                                                             Roční zúčtování záloh na DPZČ: více informací

 16.03.2021 
 Zaměstnávání cizinců: více informací  

 

 13.04.2021                                                                                                                             Evidenční listy důchodového pojištění: více informací

 11.05.2021 
 Exekuce ve mzdách: více informací

 00.00.2021   
 Excel: připravje se

 14.09.2021                                                                                                                          
 Zákoník práce včetně tzv. koncepční novelyvíce informací  


Pokud Vám nevyhovují vybrané kurzy, můžete si je vyměnit za ty, které máme aktuálně v nabídce.

Pro účastníky máme vždy připraven studijní materiál zpracovaný od lektora. Na vyžádání jej můžeme, po absolvování kurzu, po dohodě s lektorem, dodat i v elektronické podobě. 

Během školení můžete konzultovat vlastní problémy, které potřebujete vyřešit. 

V ceně je zahrnuto chutné  občerstvení, nápoje a oběd.

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění. Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 60 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněného člověka, kterého se vám  nepodařilo zaměstnat.  

 

Chcete vědět víc? Zavolejte nám. Kontakt 

 

Dlouhodobý kurz

Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.

Objednávka školení

Místo konání


,
Mapa

28 925,62 Kč
bez DPH
35 000,00 Kč s DPH

Školit vás budou

Ing. Jan Navrátil

Ing. Jan Navrátil

Absolvoval obchodní akademii a Ekonomickou fakultu VŠB v Ostravě, obor automatizované systémy řízení. Od ukončení studia podniká v Prostějově v oboru výpočetní technika. Je majitelem firmy HABRO, která poskytuje služby IT pro širokou veřejnost, prodej a servis výpočetní techniky a výuku v oblasti IT (kurzy a školení). Má dlouholetou zkušenost v lektorské činnosti.

Ing. Christian Žmolík

Ing. Christian Žmolík

Akreditovaný daňový poradce (ev. číslo 4734). Vystudoval obor národohospodářství na ekonomické fakultě Vysoké školy Báňské - Technické univerzity Ostrava. Dlouholetá praxe na Finančním ředitelství v Ostravě, kde působil jako metodik daně z příjmů právnických osob. Nyní je zaměstnán v soukromé poradenské společnosti ABC.TAXES, s.r.o., která se zabývá převážně daňovým poradenstvím. Zkušený lektor s bohatou publikační činností. Specializuje se především na problematiku daně z příjmů právnických osob, cestovních náhrad, investičních pobídek a daně silniční.

PhDr. Dagmar Kučerová

PhDr. Dagmar Kučerová

PhDr. Dagmar Kučerová je velice schopná a sympatická lektorka, která zvládá problematiku mezd v celém jejím rozsahu. Zná dokonale celou problematiku nemocenského pojištění, důchodového pojištění, zdravotního pojištění, zákoník práce a daně z příjmů ze závislé činnosti. Jako jedna z mála lektorek upozorní i na vazby s účetnictvím, nebo i na daňové dopady z hlediska daní z příjmů. Do tohoto tématu jak všichni víme, se většina mzdovek vůbec nepouští. Lektorskou činností se zaměřením na mzdové účetnictví se PhDr. Kučerová zabývá od roku 2009. Je držitelkou certifikátu Bilanční účetní a členkou Komory certifikovaných účetních. Mzdové účetnictví rovněž přednáší na UTB Zlín na fakultě managementu a ekonomiky, Ústav financí a účetnictví. Publikuje články z oblasti pracovněprávní a daňové problematiky, především pro server Podnikatel.cz.

Ing. Milan Lošťák

Ing. Milan Lošťák

V daňové správě působí nepřetržitě již od roku 1985 v nejrůznějších funkcích, v letech 1993 až 2012 ve funkci zástupce ředitele Finančního úřadu v Olomouci a v současnosti ve funkci zástupce vedoucího oddělení řízení rizik při správě daní na Finančním úřadu pro Olomoucký kraj. Svojí dlouholetou daňovou praxí a permanentně prohlubovanými znalostmi se vypracoval na uznávaného odborníka zejména na úseku zdaňování mezd. Po celou dobu působení ve státní správě je aktivní i mimopracovně, zejména v činnosti publikační a přednáškové. Spoluautorsky se s Ing. Pavlem Prudkým podílel na publikacích Jak vyplnit daňové přiznání (v nepřetržité řadě každoročně od roku 1993 do 2014), Hmotný a nehmotný majetek v praxi (16. vydání) a Vzory korespondence s finančními úřady (6 aktualizovaných vydání). Jeho kamarádskou dlouhodobou odbornou spolupráci oceňuje i pan Mgr. Petr Pelech při autorské tvorbě každoročně aktualizovaných publikací Zdanění mezd, platů a ostatních příjmů ze závislé činnosti a Roční zúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti. Velmi aktivní je v přednáškové činnosti, zejména pro Svaz účetních v Olomouci, dále spolupracuje například s Komorou daňových poradců ČR, zabezpečuje přednášky pro Okresní hospodářské komory, Agrární komoru a další nejrůznější státní i komerční subjekty. Tématiku zdaňování příjmů ze závislé činnosti školí v různých akreditovaných rekvalifikačních kurzech včetně účasti ve zkušebních komisích, dále přispívá do odborných periodik, nově se podílí na webových stránkách Účetní - portál. cz firmy OSWALD a. s., apod. Odborná daňová veřejnost oceňuje jeho zkušenosti, erudovanost i ochotu přispívat k řešení nejrůznějších daňových problémů, jeho účast na odborných konzultacích a seminářích, kterých za svou profesní kariéru zabezpečil již několik set.

Bc. Taťána Sojková

Bc. Taťána Sojková

Bc. Taťána Sojková je zkušená a velmi oblíbená lektorka. Od roku 1989 pracuje nepřetržitě v oblasti sociálního zabezpečení. V současné době koordinuje působnost státní správy na úseku sociální péče, sociálních služeb a sociálně-právní ochrany dětí. Zabývá se odbornou poradenskou činností z oblasti dávek pojistného a nepojistného systému. Lektorské činnosti se věnuje mnoho let, zaměřuje se v ní zejména na oblast důchodového pojištění a vedení evidenčních listů důchodového pojištění.

Mgr. Klára Gottwaldová, MBA

Mgr. Klára Gottwaldová, MBA

Klára Gottwaldová působila jako advokátka se zaměřením na pracovní právo, nyní působí jako korporátní právnička a lektorka se zaměřením na zákoník práce. Přednáškové činnosti se věnuje od roku 2012, ať už v rámci otevřených seminářů pro veřejnost či v rámci zakázkových seminářů vytvořených zákazníkům přímo na míru. Je šéfredaktorkou časopisu pro personalisty a mzdové účetní Ad rem a členkou Rady expertů Unie personalistů, z.s. Je rovněž autorkou odborných článků v tištěných časopisech i on-line poradnách