Daň z příjmů právnických osob řádek po řádku - online

Daň z příjmů
právnických osob řádek po řádku - online

Program kurzu

Obsah kurzu

Vezmeme si k ruce daňové přiznání k dani z příjmů právnických osob a u každého řádku si řekneme, co do něj patří. Ukážeme si, jak si v přiznání poradit s polhůtními závazky, opravnými položkami či neuhrazeným pojistným za zaměstnance. Kurz je určen pro podnikatelské subjekty.

  • Rozebrání každého řádku přiznání vč. konkrétních případů, co do něj typicky patří.
  • Daňové řešení neuhrazených závazků a pohledávek, jejich zohlednění v přiznání.
  • Řešení rozdílů mezi účetními a daňovými odpisy.
  • Běžné i méně běžné případy, s kterými se lze potkat při sestavování přiznání k dani z příjmů právnických osob u podnikatelských subjektů.
  • Zpětné uplatnění ztráty (loss carryback) – novinka od 2020.

 

Cíl kurzu

Cílem kurzu je seznámit účastníky s vyplňováním přiznání k dani z příjmů právnických osob a praktickým použitím jednotlivých řádků.

Komu je kurz určen

Účetním, které samostatně zpracovávají svým klientům

nebo zaměstnavateli přiznání k dani z příjmů právnických osob

a chtějí se ujistit, že vše dělají správně.

Kurz se zaměřuje zejména na typické situace,

které nastávají u mikro a malých účetních jednotek.

Jak to bude probíhat?


Je to snadné.

Den před konáním on-line školení Vám zašleme na e-mail, který uvedete do objednávky, odkaz k přihlášení do webináře, a informaci, jak postupovat.

Spolu s odkazem obdržíte také písemné podklady od lektora, abyste si je mohli vytisknout.

V den konání webináře se kliknutím na odkaz připojíte k vysílání. Doporučujeme tak učinit 10-15 minut předem.

V případě nesnází nás kontaktujte, jsme připraveni Vám pomoci s řešením.

Přihlaste se celým jménem (jménem a příjmením), abychom poznali, že jste to právě Vy.

 

Své dotazy můžete pokládat prostřednictvím chatu v den konání webináře

nebo předem (nejméně 2 pracovní dny) je můžete zaslat ve své objednávce nebo mailem na

adresu vzdelavani@aldekon.cz

 

V případě potřeby nás kontaktujte

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění. Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 60 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněného člověka, kterého se vám  nepodařilo zaměstnat.  

Vyberte termín školení

Poslat dotaz na lektora

Objednávka školení

Vybraný termín
09.03.2021 09:00 - 15:00
Místo konání

ON-LINE
MS TEAMS,
Mapa

2 471,07 Kč
bez DPH
2 990,00 Kč s DPH

Školit vás budou

Bc. Bartůšková Zuzana

Bc. Bartůšková Zuzana

Jsem účetní s více než patnáctiletou praxí v oblasti účetnictví. Působím jako lektor a publikuji ve svém oboru. Jsem daňový poradce. Po maturitě jsem se rozhodla prohloubit specializaci v účetnictví na Vyšší odborné škole ekonomické v Táboře. Po absolutoriu v roce 2004 jsem působila na pozici samostatné účetní a zároveň jediné účetní ve firmě, což mi přineslo cenné zkušenosti s kompletním účetnictvím malé firmy s 25 zaměstnanci, včetně mzdové agendy, účetních specialit , jako např. účtování zakázkové výroby, řešení obchodů mimo ČR (z pohledu DPH), příprava finančních reportů. Časem se i z původně složitých záležitostí stala rutina a moje touha po profesním růstu mě zavedla do společnosti ABS Jets, a.s. Pozice hlavní účetní zahrnovala mimo jiné i vedení týmu, stanovování účetních postupů společnosti, řešení specifických daňových problémů, spolupráci s auditory, tvorba vnitropodnikových účetních směrnic, a to všechno v provázanosti i na ostatní oddělení společnosti. Bakalářské studium na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě, obor Účetnictví a finanční řízení byl další logický krok ve zvyšování mé odbornosti. Po úspěšné obhajobě bakalářské práce jsem se rozhodla splnit si svůj sen a sama rozhodovat o své profesi, o tom jak ji budu vykonávat, a nebýt odkázána pouze na rozhodnutí jiných. Od října 2010 vedu účetnictví na volné noze. Od roku 2012 jsem součástí autorského týmu Portálu POHODA.