Facebook marketing

Program kurzu

Co se naučíte na kurzu?

Vybrat správnou strategii pro váš byznys
Optimalizovat vaše webové stránky pro Facebook
Správně nastavit a ovládat vaši firemní stránku
Vytvářet obsahový plán
Pracovat se statistikami v rámci měření cílů
Pracovat s reklamními nástroji (Správce reklam, Power Editor)
Vytvářet, optimalizovat a vyhodnocovat reklamní kampaně
Využívat jednotlivé typy reklam (dynamické, multiproduktové, odkazy atd.)
Používat pokročilé nástroje (Audience Insights, Okruhy uživatelů, Konverzní pixely)

Velká část školení je věnována také vašim dotazům, které můžete pokládat přímo v průběhu školení u jednotlivých témat, případně po skončení školení až do večerních hodin.

Následujících 14 dní je lektor k dispozici pro další doplňující dotazy, případně pomoc s nastavením přímo ve vaší firmě.

Pro koho je kurz určen

Marketéry
Majitele B2C firem z offline i online prostředí (restaurace, eshop, opravna automobilů)
Pracovníky mediálních a marketingových agentur
Podnikatele s malými i velkými projekty

Pro koho se kurz nehodí

Pro začátečníky ve světě marketingu. Marketing na Facebooku není jen o hezkých obrázcích a krásných textech. Pokud nevíte, co znamenají zkratky CPC, CPM, CPA, ROI, PNO, pak doporučím spíše obecný kurz o základech marketingu.

V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.

Úroveň kurzu 1 – Základní
Časová náročnost 6 hodin