
Program Pohoda
Kontrolní mechanismy
Popis kurzu
Každá samostatná účetní bez ohledu na to, zda je zaměstnancem, nebo pracuje sama na sebe, musí umět odhalit chyby, které se vloudí při účtování. Na kurzu se naučíme nastavit analytické účty, pracovat se saldem a průběžně během roku kontrolovat účetnictví jak z pohledu účetních předpisů, tak daně z příjmů
Objednávka školení
Program kurzu
-
analytické účty – jak je nastavit, aby pracovaly pro nás
-
práce se saldem – které účty nastavit saldokontně a jak s nimi pracovat
-
kontroly v rámci majetku – provázanost účetnictví a evidence majetku, nastavení odpisů – účetní x daňové, kontroly opravy x technické zhodnocení
-
pohledávky, závazky – vazba deník x knihy faktur x saldo, kdy a jak tvořit opravné položky, odepisovat
-
kontrola banky, pokladny – co kontrolovat a jak
-
práce se zálohovými fakturami
-
časové rozlišení, dohadné položky – na co nezapomenout
-
problémové položky z pohledu daně z příjmů – skrytý nehmotný majetek, technické zhodnocení, kdy chtít smlouvy a co v nich hledat
Jak to bude probíhat?
Školení bude konáno online na platformě Google Meet, živým vysíláním – obraz a zvuk (školitelka i prezentace), s možností přímých dotazů účastníků formou chatu či ústně. Není třeba žádného speciálního vybavení či postupů, instalací – stačí PC, tablet či mobil s připojením na internet. Nabízíme vyzkoušení připojení předem (není nutná podpora IT technika).
Pro účastníky máme vždy připraven studijní materiál zpracovaný od lektora. V případě on-line školení zasíláme tyto studijní materiály v elektronické podobě, pokud je školení prezenční, připravíme podklady přímo na školení v papírové podobě.
Během školení můžete konzultovat vlastní případy, které potřebujete vyřešit, a to buď zasláním dotazu předem při zadávání objednávky nebo se můžete ptát lektora přímo v rámci školení.
Náhradní plnění
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění.
Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 157 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněnou osobu, kterou se vám nepodařilo zaměstnat.
Předplatné
S naším předplatným školení ušetříte – každý kurz získáte levněji až o 10 % nebo dokonce 20 %. ➭ Více informací
Vyberte termín školení
Objednávka školení
Školit vás budou

Bc. Bartůšková Zuzana
Jsem účetní s více než patnáctiletou praxí v oblasti účetnictví. Působím jako lektor a publikuji ve svém oboru. Jsem daňový poradce. Po maturitě jsem se rozhodla prohloubit specializaci v účetnictví na Vyšší odborné škole ekonomické v Táboře. Po absolutoriu v roce 2004 jsem působila na pozici samostatné účetní a zároveň jediné účetní ve firmě, což mi přineslo cenné zkušenosti s kompletním účetnictvím malé firmy s 25 zaměstnanci, včetně mzdové agendy, účetních specialit , jako např. účtování zakázkové výroby, řešení obchodů mimo ČR (z pohledu DPH), příprava finančních reportů. Časem se i z původně složitých záležitostí stala rutina a moje touha po profesním růstu mě zavedla do společnosti ABS Jets, a.s. Pozice hlavní účetní zahrnovala mimo jiné i vedení týmu, stanovování účetních postupů společnosti, řešení specifických daňových problémů, spolupráci s auditory, tvorba vnitropodnikových účetních směrnic, a to všechno v provázanosti i na ostatní oddělení společnosti. Bakalářské studium na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě, obor Účetnictví a finanční řízení byl další logický krok ve zvyšování mé odbornosti. Po úspěšné obhajobě bakalářské práce jsem se rozhodla splnit si svůj sen a sama rozhodovat o své profesi, o tom jak ji budu vykonávat, a nebýt odkázána pouze na rozhodnutí jiných. Od října 2010 vedu účetnictví na volné noze. Od roku 2012 jsem součástí autorského týmu Portálu POHODA.