Marketing - firemní brand

Program kurzu

Víte, jak vás jako zaměstnavatele vnímá vaše okolí?
Jakou máte pověst na trhu práce?
Hrnou se k vám zájemci o zaměstnání, že je musíte odmítat?
Nebo máte spíš problém sehnat lidi?
A co o vás jako zaměstnavateli říkají vaši zaměstnanci?
Pomáhají vytvářet vaši dobrou pověst nebo...?

 

Určeno pro:
• personalisty, majitele a manažery malých a středních firem, a ty, kteří pomáhají s HR marketingem

Cíl školení:
• naučit se, jak budovat zaměstnavatelskou značku a pečovat o svou zaměstnavatelskou pověst

Obsah školení:
- co je zaměstnavatelská značka, jak se liší a co má naopak společného se značkou vašich produktů nebo služeb
- jak začít budovat atraktivní zaměstnavatelskou značku krok za krokem
- důvody, proč u vás zaměstnanci pracují, čeho si cení
- co očekávají a chtějí potenciální uchazeči o zaměstnání na trhu práce
- v čem se odlišujete od ostatních zaměstnavatelů
- jak definovat značku na jednom listu papíru: cílové skupiny, naše konkurenční výhoda- proč by u nás měli chtít lidé pracovat, klíčová sdělení a EVP, která zaujmou
- manuál zaměstnavatelské značky: firemní kultura, hodnoty, které vyznáváme, firemní slogan, grafické prvky
- jak vytvořit, kde a jak prezentovat obsah, který přitáhne vhodné uchazeče jako magnet, ale i odradí nehodné lidi
- jak psát atraktivní inzeráty z pohledu uchazeče: nabídka + značka +formulace inzerátu
- tipy, čeho se vyvarovat při budování dobré zaměstnavatelské značky
- jak si ověřovat přitažlivost zaměstnavatelské značky

Během školení i po školení bude možná konzultace s lektorem.

V ceně je zahrnuto občerstvení s nápoji během školení a oběd.

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.

Hlavní foto kurzu

Školit vás budou

PhDr. Alena Přidalová

PhDr. Alena Přidalová

Téměř 20 let působím v oblasti vzdělávání, poradenství a podnikání. Jsem majitelkou a manažerkou vzdělávací a poradenské společnosti OLOMOUC TRAINING CENTRE, jejímž prostřednictvím se svým klientům snažím pomáhat jako poradkyně a koučka rozvíjet jejich potenciál a schopnosti, které je povedou k jejich profesnímu i osobnímu růstu, úspěchu a seberealizaci. A to nejen pro svůj vlastní prospěch a spokojenost, ale i pro užitek lidí, kteří s nimi spolupracují a pro přidanou hodnotu společnosti, ve které žijí.