Pricing a cenotvorba

Program kurzu

  • podle čeho stanovit cenu produktů a služeb
  • jak obhájit cenu před zákazníky
  • jak si nastavit konzistentní ceník
  • hodnota pro zákazníka a jak to s cenou souvisí
  • podle čeho spočítat ideální hodinovou sazbu
  • jak pracovat se slevami a proč všeho moc škodí

 V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.

Hlavní foto kurzu
Úroveň kurzu 2 – Střední
Časová náročnost 6 hodin

Školit vás budou

Mgr. Magdalena Čevelová, MBA

Mgr. Magdalena Čevelová, MBA

Marketingová čarodějnice, poradkyně a lektorka. Vystudovala psychologii a marketing a ve své práci spojuje obojí dohromady. Má zkušenosti z 13 let vlastního podnikání a 20letou praxi v různých oblastech marketingu v agentuře i na straně klienta. Podnikání vnímá jako cestu nejen k penězům, ale především ke spokojenému a šťastnému životu. Majitelům firem, živnostníkům a volnonožcům pomáhá získat zákazníky, uvádět na trh nové produkty a služby, nastavovat ceny, zvyšovat zisky a nacházet v práci smysl a radost.