Základy internetového marketingu

Základy internetového marketingu

23. 4. 2015 -  HABRO, Hliníky 4, Prostějov

Lektor: Jan Linhart

Prezence:    8:00 -   8:30
Školení:       8:30 - 16:30  Přestávky určí přednášející

Určitě vám neustále přichází nabídky na internetový marketing. Vždy je daná nabídka samozřejmě ta nejlepší. Už jste se možná i několikrát spálili a koupili něco, co nefungovalo. Jak se ale rozhodnout, co se opravdu vyplatí? Jak zjistit návratnost investice? Nejen to se dozvíte na unikátním školení – Základy internetového marketingu. Během jediného dne získáte ucelený přehled o spoustě možností propagace na internetu.


Obsah školení

Školení není zaměřeno jen jedním směrem – nepředstavíme si jen jeden způsob internetové reklamy. Pro každý obor je účinnější jiný druh propagace a proto vás lektor za jeden den naučí více možností pro propagaci na internetu. Program školení:

1. Než utratíte první korunu

  • Porovnání internetové a offline reklamy
  • Kam se na internetu aktuálně nejvíce investuje
  • Rozdíl mezi brandovou a výkonovou reklamou a proč se zaměříme na výkon

2. Banerová reklama

  • Vysvětlení základních pojmů (CTR, konverzní poměr, atp.)
  • Jaká je průměrná míra prokliku a konverzního poměru
  • Kam bannery umístit a jaký použít formát pro největší efektivitu
  • Co umístit do úspěšného banneru
  • Konkrétní ceny bannerů a za kolik se vyplatí kupovat
  • Kde bannerovou reklamu nakupovat

3. SEO (optimalizace stránek pro vyhledávače)

  • Jaké vyhledávače se používají v ČR a zahraničí
  • Jak vyhledávače pracují
  • Návod, jak vybrat vhodná klíčová slova pro svůj web (vysvětlení tzv. long tail a nástrojů pro návrh klíčových slov)
  • Přehled nejdůležitějších faktorů, které mají vliv ve vyhledávačích (on-page a off-page faktory)
  • Ukázka nevhodných a zakázaných technik

4. Textová reklama

  • Jak vhodně investovat do textové reklamy
  • Jak vypadá ideální textová reklama
  • Jak pomáhají PR články
  • Jak získat textovou reklamu z jiných webů (součástí je také přehled s více než 50 tipy pro textovou reklamu/zpětné odkazy)

5. PPC reklama

  • Proč zvolit PPC reklamu, srovnání s jinými formami internetové reklamy
  • Přehled nejvyužívanějších PPC systémů v ČR
  • Jak probíhá PPC kampaň
  • Jaké je struktura PPC kampaních v systémech
  • Jak vytvořit poutavý inzerát
  • Tvorba dynamických inzerátů
  • Jakou nastavit cenu za kliknutí a podle čeho se řadí jednotlivé inzeráty

6. E-mail marketing

  • Proč se e-mail marketing vyplatí
  • Jak si vybudovat vlastní databázi kontaktů
  • Jaký správně naplánovat e-mailovou kampaň
  • Co napsat do samotného e-mailu
  • Jak dodržovat zákony, na co si dát pozor
  • Doporučené aplikace pro e-mail marketing

7. Sociální sítě

  • Jaké jsou nejpoužívanější sociální sítě v ČR
  • Proč aktivita na sociálních sítích nemusí vést k vyššímu zisku
  • Jaké formy propagace se nejvíce vyplatí na Facebooku
  • Jak udělat svou stránku na Facebooku atraktivní

8. Affiliate marketing

  • Co je to affiliate marketing a proč ho využívat
  • Jakou zvolit platformu a co si ujasnit před spuštěním
  • Jak odměňovat partnery v affiliate síti
  • Jaké reklamní prvky využívat ve vlastním affiliate systému
  • Jak nalézt vhodné partnery pro affiliate

9. Podpora webu

  • Linkbaiting – lákejte pozornost svého webu pomocí vhodného obsahu
  • Ukázky vhodného obsahu pro šíření na internetu
  • Proč mít vlastní blog a blogovat
  • Jak na legální soutěže na internetu a jak je co nejvíce využít pro svůj prospěch

10. Vyhodnocováni kampaní

  • Představení nástrojů pro vyhodnocení kampaní
  • Jak nastavit měření cílů v Google Analytics
  • Značkování odkazů a měření úspěšnosti každého odkazu
  • Nastavení elektronického obchodování v Google Analytics

Ze školení neodejdete jen s nudnou teorií, ale vše je průběžně komentováno na reálných webech.

Pro koho je školení určeno?

Nemusíte být marketingoví specialisté ani programátoři. Školení je určeno pro zájemce, kteří se chtějí dozvědět základy mnoha způsobů propagace na internetu. Předešlé zkušenosti s reklamou na internetu nejsou nutné. Každá zmíněná oblast by si zasloužila minimálně celodenní školení, proto se dozvíte to nejdůležitější z každé oblasti a získáte celkový přehled. Pro více podrobností z každého tématu doporučujeme absolvovat už konkrétnější školení.

V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.

Objednávka školení

Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.

Úroveň kurzu 1 – Základní

Školit vás budou

Linhart Jan

Linhart Jan

Internetovým stránkám se věnuje od přelomu roku 1999 a 2000. Posledních sedm let se zaměřuje se SEO (optimalizaci stránek pro vyhledávače) i širší internetový marketing. Je majitelem jednoho z největších SEO nástrojů v ČR (www.SEOnastroje.cz), nebo nejnavštěvovanějšího soutěžního webu v ČR – www.Souteze.cz. Je také spoluautorem knižní publikace 333 tipů a triků pro SEO