Základy internetového marketingu + SEO

Program kurzu

Základy internetového marketingu + SEO

6. 2. 2014 -  HABRO, Hliníky 4, Prostějov

Lektor: Jan Linhart

Prezence:    8:00 -   8:30
Školení:       8:30 - 16:30  Přestávky určí přednášející

Určitě vám neustále přichází nabídky na internetový marketing. Vždy je daná nabídka samozřejmě ta nejlepší. Už jste se možná i několikrát spálili a koupili něco, co nefungovalo. Jak se ale rozhodnout, co se opravdu vyplatí? Jak zjistit návratnost investice? Nejen to se dozvíte na unikátním školení – Základy internetového marketingu. Během jediného dne získáte ucelený přehled o spoustě možností propagace na internetu.


Obsah školení

Školení není zaměřeno jen jedním směrem – nepředstavíme si jen jeden způsob internetové reklamy. Pro každý obor je účinnější jiný druh propagace a proto vás lektor za jeden den naučí více možností pro propagaci na internetu.

1. Než utratíte první korunu
    Porovnání internetové a offline reklamy
    Kam se na internetu aktuálně nejvíce investuje
    Rozdíl mezi brandovou a výkonovou reklamou a proč se zaměříme na výkon

2. Bannerová reklama
    Vysvětlení základních pojmů (CTR, konverzní poměr, atp.)
    Jaká je průměrná míra prokliku a konverzního poměru
    Kam bannery umístit a jaký použít formát pro největší efektivitu
    Co umístit do úspěšného banneru
    Konkrétní ceny bannerů a za kolik se vyplatí kupovat
    Kde bannerovou reklamu nakupovat

3. SEO (optimalizace stránek pro vyhledávače)
    Jaké vyhledávače se používají v ČR a zahraničí
    Jak vyhledávače pracují
    Návod, jak vybrat vhodná klíčová slova pro svůj web (vysvětlení tzv. long tail a nástrojů pro návrh klíčových slov)
    Přehled nejdůležitějších faktorů, které mají vliv ve vyhledávačích (on-page a off-page faktory)
    Ukázka nevhodných a zakázaných technik

4. Textová reklama
    Jak vhodně investovat do textové reklamy
    Jak vypadá ideální textová reklama
    Jak pomáhají PR články
    Jak získat textovou reklamu z jiných webů (součástí je také přehled s více než 50 tipy pro textovou reklamu/zpětné odkazy)

5. PPC reklama
    Proč zvolit PPC reklamu, srovnání s jinými formami internetové reklamy
    Přehled nejvyužívanějších PPC systémů v ČR
    Jak probíhá PPC kampaň
    Jaké je struktura PPC kampaních v systémech
    Jak vytvořit poutavý inzerát
    Tvorba dynamických inzerátů
    Jakou nastavit cenu za kliknutí a podle čeho se řadí jednotlivé inzeráty

6. E-mail marketing
    Proč se e-mail marketing vyplatí
    Jak si vybudovat vlastní databázi kontaktů
    Jaký správně naplánovat e-mailovou kampaň
    Co napsat do samotného e-mailu
    Jak dodržovat zákony, na co si dát pozor
    Doporučené aplikace pro e-mail marketing

7. Sociální sítě
    Jaké jsou nejpoužívanější sociální sítě v ČR
    Proč aktivita na sociálních sítích nemusí vést k vyššímu zisku
    Jaké formy propagace se nejvíce vyplatí na Facebooku
    Jak udělat svou stránku na Facebooku atraktivní

8. Affiliate marketing
    Co je to affiliate marketing a proč ho využívat
    Jakou zvolit platformu a co si ujasnit před spuštěním
    Jak odměňovat partnery v affiliate síti
    Jaké reklamní prvky využívat ve vlastním affiliate systému
    Jak nalézt vhodné partnery pro affiliate

9. Podpora webu
    Linkbaiting – lákejte pozornost svého webu pomocí vhodného obsahu
    Ukázky vhodného obsahu pro šíření na internetu
    Proč mít vlastní blog a blogovat
    Jak na legální soutěže na internetu a jak je co nejvíce využít pro svůj prospěch

10. Vyhodnocování kampaní
    Představení nástrojů pro vyhodnocení kampaní
    Jak nastavit měření cílů v Google Analytics
    Značkování odkazů a měření úspěšnosti každého odkazu
    Nastavení elektronického obchodování v Google Analytics

Ze školení neodejdete jen s nudnou teorií, ale vše je průběžně komentováno na reálných webech.

Pro koho je školení určeno
Nemusíte být marketingoví specialisté ani programátoři. Školení je určeno pro zájemce, kteří se chtějí dozvědět základy mnoha způsobů propagace na internetu. Předešlé zkušenosti s reklamou na internetu nejsou nutné. Každá zmíněná oblast by si zasloužila minimálně celodenní školení, proto se dozvíte to nejdůležitější z každé oblasti a získáte celkový přehled. Pro více podrobností z každého tématu doporučujeme absolvovat už konkrétnější školení.

Úroveň kurzu 1 – Základní

Školit vás budou

Jan Linhart

Jan Linhart

Internetovým stránkám se věnuje od přelomu roku 1999 a 2000. Posledních sedm let se zaměřuje se SEO (optimalizaci stránek pro vyhledávače) i širší internetový marketing. Je majitelem jednoho z největších SEO nástrojů v ČR (www.SEOnastroje.cz), nebo nejnavštěvovanějšího soutěžního webu v ČR – www.Souteze.cz. Je také spoluautorem knižní publikace 333 tipů a triků pro SEO