Barevná typologie pro obchodníky a manažery

Barevná typologie
pro obchodníky a manažery

Cíl

Poznat sám sebe, rozumět sám sobě, pochopit své možnosti a potenciál,
odlišit realitu od svých iluzorních představ.

Poznat své předsudky, poznat lidi v týmu, kolegy, klienty, partnery.

Nedivit se lidem kolem sebe, když dělají něco jinak, než by „měli“ dělat.

Zlepšit vztahy, změnit komunikaci, vytvořit pohodu.

 

Forma

Jednoduchá, přátelsky přívětivá a velice přesná trojvrcholová struktura osobnosti.

Chceme poznat, kdo proti nám stojí, chceme proniknout do jeho mysli,
abychom dojednali to nejlepší možné řešení.

Přitom nechceme manipulovat, ani pochlebovat, ovšem nechceme ani prohrát.

Není třeba lichotit, stačí se pozorně dívat na řeč těla a naslouchat,
co druhá strana říká a přemýšlet o tom, proč to říká.

Téma pro poučení i zábavu.

Pro práci i osobní život, vycházející z geniální švýcarské metodiky Structogram, Triogram a Klíč k zákazníkům.

Objednávka školení

Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.

Obsah

  • Na úvod pár příběhů o tom, kdy, komu nebo čemu jsme se nejvíce divili. Budeme si povídat.

  • Základní rozdělení – vládnou vám instinkty, emoce nebo rozum?

  • A jací vlastně jsme, když jsme sami sebou?

  • Výhody a nevýhody v soukromí a na pracovišti.

  • Jak se rozhodujeme a nakupujeme. Kdo koupí moji manažerskou myšlenku? Kdo pochopí moji vizi?

  • Jak plníme úkoly a jak je delegujeme. Je radost se dívat na aktivitu. Horší je to při předání „hotového“ úkolu.

  • Jak hospodaříme s časem. Špatně! A proč? Jsou tři základní příčiny. Pochopme je!

  • Poznáme lidi kolem sebe? Uděláme si jednoduchý vzorník.

 
  • 5 jednoduchých indicií verbálních a neverbálních.

  • Využití v krizových a stresových situacích. Jak jim předcházet.

  • Využití při vyjednávání. Kdo se připraví, kdo se „vytočí“. Proč a jak toho využít.

  • Využití při prezentaci. Sexy přesně zacílená prezentace je lepší než šedivá nuda.

  • Využití při vyřizování reklamací. Stížnost nemusí být noční můra, ale příležitost.

  • V partnerských vztazích je to stejné i když možná hrajeme jinou roli.

  • Všichni mi rádi dávají to, co potřebuji. A já jim, protože mám správně nastavená očekávání a

  • neztrácím čas a energii divením, opravami a hloubáním nad nepochopením.

  • Na závěr návod, jak trénovat každý den v praxi.

Jak to bude probíhat?

Pro účastníky máme vždy připraven studijní materiál zpracovaný od lektora. V případě  on-line školení zasíláme tyto studijní materiály v elektronické podobě, pokud je školení prezenční, připravíme podklady přímo na školení v papírové podobě.

Během školení můžete konzultovat vlastní případy, které potřebujete vyřešit, a to buď zasláním dotazu předem při zadávání objednávky nebo se můžete ptát lektora přímo v rámci školení.

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění. Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 86 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněného člověka, kterého se vám  nepodařilo zaměstnat.  

U prezenčních školení je v ceně zahrnuto občerstvení s nápoji během školení a oběd.

On-line školení realizujeme prostřednictvím MS TEAMS nebo Google meet. Nejpozději den před konáním školení vám zašleme odkaz, prostřednictvím kterého se připojíte k webináři.

Školit vás budou

Vondra Zdeněk

Vondra Zdeněk

Pan Zdeněk Vondra podniká v oblasti vzdělávání dospělých od roku 2005. Je lektorem a odborným konzultantem pod značkou nábor v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější a nejoblíbenější patří kurzy personálního managamentu – tvorba týmů a adaptační procesy. Má více než dvacetiletou praxi v obchodě a v budování vlastní firmy, což mu umožňuje předávat své každodenní zkušenosti i na seminářích prodejních a manažerských dovedností. Zlepšit komunikaci, zvýšit efektivitu a zisk, najít nové kvalitní pracovníky a zavést systém se podařilo, i díky jeho školením, například ve společnostech ČMSS a.s., ČSOB Pojišťovna, Elite Dental Prague, Wüstenrot a.s., HST Vrchlabí, Eurogreen CZ, Schil Dental Clinic Bratislava, Koutný Prostějov a Netpromotion Praha, kde rádi poskytnou kladné i nadšené reference na jeho práci. (Medailonek)