Efektivní komunikace a komunikační dovednosti - 16 hodin

Program kurzu

4. 5. 2017 - 6 hodin

Lektor: Mgr. Pavel Pavlas

Naučíme Vás

  1. Poznat svůj komunikační styl i styl komunikačních partnerů
  2. Prolamovat bariéry v komunikaci
  3. Používat techniky aktivního naslouchání k zefektivnění komunikace
  4. Rozpoznat a využít manipulaci
  5. Používat asertivní způsob jednání
  6. Umět pochválit druhé i pochvalu přijmout
  7. Nacvičit si účinné způsoby předávání informací i zadávání úkolů

Obsah kurzu:

  • komunikace, podstata komunikace, komunikační proces,
  • základní formy komunikace,
  • verbální, neverbální komunikace,
  • asertivita,
  • komunikační diagnostika,
  • umění jednat, jak s lidmi hovořit, jak s lidmi souhlasit, jak správně naslouchat,
  • komunikační bariéry,
  • hlavní principy komunikace ve výuce, rétorika,
  • transakční analýza,
  • komunikační desatero,
  • jak efektivně komunikovat s lidmi.

 

12. 5. 2017 - 6 hodin

Lektor: Zdeněk Vondra, Bc. Regina Vondrová

Naučíme Vás

  1. aby Vás komunikace i ve složitých situacích bavila
  2. nehladit druhé lidi proti srsti
  3. správně formulovat
  4. dobře se ptát a hlavně aktivně naslouchat
  5. poznat, kdo proti nám stojí nebo sedí, vážit si ho a chápat ho

Obsah kurzu:

S kým komunikujeme

  1. Tři myšlenkové světy
  2. Typologie lidí

Otázky a odpovědi

  1. Moc aktivního naslouchání
  2. Správné otázky ve správnou chvíli
  3. Práce s informacemi

Šéf versus podřízený

  1. Přijímací pohovor
  2. Motivační pohovor
  3. Hodnotící pohovor
  4. Podřízený chce k něčemu šéfa přesvědčit

Komunikace po telefonu

  1. Přijímám telefony – reklama firmě, telefonní etiketa
  2. Domlouvání schůzek po telefonu
  3. Stížnosti po telefonu

Krizová komunikace

  1. Konflikt mezi kolegy
  2. Zákazník si stěžuje
  3. Konflikty v partnerských vztazích

 

15. 5. 2017 - 4 hodiny

Lektor: Denisa Švecová

Závěrečný mastermind

Poslední den může proběhnout písemné ověření získaných znalostí či praktické ověření nabytých dovedností.

 

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.
Hlavní foto kurzu
Úroveň kurzu 1 – Základní
Časová náročnost 16 hodin

Školit vás budou

Zdeněk Vondra

Zdeněk Vondra

Pan Zdeněk Vondra podniká v oblasti vzdělávání dospělých od roku 2005. Je lektorem a odborným konzultantem pod značkou nábor v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější a nejoblíbenější patří kurzy personálního managamentu – tvorba týmů a adaptační procesy. Má více než dvacetiletou praxi v obchodě a v budování vlastní firmy, což mu umožňuje předávat své každodenní zkušenosti i na seminářích prodejních a manažerských dovedností. Zlepšit komunikaci, zvýšit efektivitu a zisk, najít nové kvalitní pracovníky a zavést systém se podařilo, i díky jeho školením, například ve společnostech ČMSS a.s., ČSOB Pojišťovna, Elite Dental Prague, Wüstenrot a.s., HST Vrchlabí, Eurogreen CZ, Schil Dental Clinic Bratislava, Koutný Prostějov a Netpromotion Praha, kde rádi poskytnou kladné i nadšené reference na jeho práci. (Medailonek)

Bc. Regina Vondrová

Bc. Regina Vondrová

Pod vlastní značkou Aktivní Networking učí firmy i jednotlivce zářit při tvorbě a práci s jejich sítí kontaktů, jednotlivých vztahů, ať už obchodních, na pracovišti nebo při realizaci společenských akcí. Denně telefonuje, domlouvá schůzky, vyřizuji vlastní objednávky, vyjednává - věnuje se obchodu. Spolupracuji s týmem neziskové organizace EduFórum Praha, kde se pořádají večerní networkingová setkání o inovacích ve vzdělávání. Navazování a budování vztahů je pro ni denním chlebem. To, co učí, dělá každý den!

Mgr. Pavel Pavlas

Mgr. Pavel Pavlas

Komunikací se ve své lektorské činnosti zabývá již od roku 2002. Kromě lektorské činnosti je společníkem a zakladatelem několika úspěšných firem od telekomunikací, přes prodejní sítě elektroniky či oblečení, až po vzdělávání a trading. Ve své podnikatelské kariéře již vedl a motivoval řadu lidí a umění prezentovat již učil studenty, uředníky, živnostníky i velké korporace.

Denisa Švecová

Denisa Švecová

Je majitelkou firmy AldEkon, která se zabývá vedením účetnictví malých a středně velkých firem. Má vlastní oddělení vzdělávání pro účetní, obchodníky a manažery. Vzdělává tak téměř všechny firmy v okrese Prostějov, které mají touhu se dále zdokonalovat a pracovat na sobě. Již třetím rokem vede mastermindové skupiny začínajících podnikatelek, používá techniku councilových kruhů. Je manažerka prostějovského podnikatelského klubu BforB. Účastnila se projektu Moudré podnikání žen. Prošla výcvikem facilitátorů pod vedením Lenky Papadakisové – zakladatelky klubu Moudrého podnikání žen a majitelky firmy Expertis v Praze.