Efektivní komunikace a komunikační dovednosti - 16 hodin

4. 5. 2017 - 6 hodin

Lektor: Mgr. Pavel Pavlas

Naučíme Vás

  1. Poznat svůj komunikační styl i styl komunikačních partnerů
  2. Prolamovat bariéry v komunikaci
  3. Používat techniky aktivního naslouchání k zefektivnění komunikace
  4. Rozpoznat a využít manipulaci
  5. Používat asertivní způsob jednání
  6. Umět pochválit druhé i pochvalu přijmout
  7. Nacvičit si účinné způsoby předávání informací i zadávání úkolů

Obsah kurzu:

  • komunikace, podstata komunikace, komunikační proces,
  • základní formy komunikace,
  • verbální, neverbální komunikace,
  • asertivita,
  • komunikační diagnostika,
  • umění jednat, jak s lidmi hovořit, jak s lidmi souhlasit, jak správně naslouchat,
  • komunikační bariéry,
  • hlavní principy komunikace ve výuce, rétorika,
  • transakční analýza,
  • komunikační desatero,
  • jak efektivně komunikovat s lidmi.

 

12. 5. 2017 - 6 hodin

Lektor: Zdeněk Vondra, Bc. Regina Vondrová

Naučíme Vás

  1. aby Vás komunikace i ve složitých situacích bavila
  2. nehladit druhé lidi proti srsti
  3. správně formulovat
  4. dobře se ptát a hlavně aktivně naslouchat
  5. poznat, kdo proti nám stojí nebo sedí, vážit si ho a chápat ho

Obsah kurzu:

S kým komunikujeme

  1. Tři myšlenkové světy
  2. Typologie lidí

Otázky a odpovědi

  1. Moc aktivního naslouchání
  2. Správné otázky ve správnou chvíli
  3. Práce s informacemi

Šéf versus podřízený

  1. Přijímací pohovor
  2. Motivační pohovor
  3. Hodnotící pohovor
  4. Podřízený chce k něčemu šéfa přesvědčit

Komunikace po telefonu

  1. Přijímám telefony – reklama firmě, telefonní etiketa
  2. Domlouvání schůzek po telefonu
  3. Stížnosti po telefonu

Krizová komunikace

  1. Konflikt mezi kolegy
  2. Zákazník si stěžuje
  3. Konflikty v partnerských vztazích

 

15. 5. 2017 - 4 hodiny

Lektor: Denisa Švecová

Závěrečný mastermind

Poslední den může proběhnout písemné ověření získaných znalostí či praktické ověření nabytých dovedností.

 

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.

Objednávka školení

Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.

Efektivní komunikace a komunikační dovednosti - 16 hodin
Úroveň kurzu 1 – Základní
Časová náročnost 16 hodin

Školit vás budou

Vondra Zdeněk

Vondra Zdeněk

Pan Zdeněk Vondra podniká v oblasti vzdělávání dospělých od roku 2005. Je lektorem a odborným konzultantem pod značkou nábor v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější a nejoblíbenější patří kurzy personálního managamentu – tvorba týmů a adaptační procesy. Má více než dvacetiletou praxi v obchodě a v budování vlastní firmy, což mu umožňuje předávat své každodenní zkušenosti i na seminářích prodejních a manažerských dovedností. Zlepšit komunikaci, zvýšit efektivitu a zisk, najít nové kvalitní pracovníky a zavést systém se podařilo, i díky jeho školením, například ve společnostech ČMSS a.s., ČSOB Pojišťovna, Elite Dental Prague, Wüstenrot a.s., HST Vrchlabí, Eurogreen CZ, Schil Dental Clinic Bratislava, Koutný Prostějov a Netpromotion Praha, kde rádi poskytnou kladné i nadšené reference na jeho práci. (Medailonek)

Bc. Vondrová Regina

Bc. Vondrová Regina

Pod vlastní značkou Aktivní Networking učí firmy i jednotlivce zářit při tvorbě a práci s jejich sítí kontaktů, jednotlivých vztahů, ať už obchodních, na pracovišti nebo při realizaci společenských akcí. Denně telefonuje, domlouvá schůzky, vyřizuji vlastní objednávky, vyjednává - věnuje se obchodu. Spolupracuji s týmem neziskové organizace EduFórum Praha, kde se pořádají večerní networkingová setkání o inovacích ve vzdělávání. Navazování a budování vztahů je pro ni denním chlebem. To, co učí, dělá každý den!

Mgr. Pavlas Pavel

Mgr. Pavlas Pavel

Komunikací se ve své lektorské činnosti zabývá již od roku 2002. Kromě lektorské činnosti je společníkem a zakladatelem několika úspěšných firem od telekomunikací, přes prodejní sítě elektroniky či oblečení, až po vzdělávání a trading. Ve své podnikatelské kariéře již vedl a motivoval řadu lidí a umění prezentovat již učil studenty, uředníky, živnostníky i velké korporace.

Švecová Denisa

Švecová Denisa

Je majitelka firmy AldEkon, která se zabývá jak vzděláváním pro obchodníky, manažery, personalisty a účetní, tak i vedením účetnictví malých a středně velkých firem. Pro tyto firmy zpracovává podnikatelské dotace. Oddělení vzdělávání pod jejím vedením tak dnes už vzdělává téměř všechny firmy v okrese Prostějov, a mnoho firmem z Olomouckého kraje, jejichž týmy mají touhu se dále zdokonalovat a pracovat na sobě. Dokáže poradit začínajícím podnikatelům, jak nastavit své podnikání. Nabízí poradenství k daňové optimalizaci. Je certifikovaná koučka. Vede podnikatelské mastermindové skupiny, používá techniku councilových kruhů. Rozebere s vámi vaše plány a pomůže vám najít směr. Je dlouholetou členkou podnikatelského byznys klubu. Účastnila se projektu Moudré podnikání žen. Prošla výcvikem facilitátorů pod vedením Lenky Papadakisové. Absolvovala čtyřletý sebezkušenostní výcvik Rogerovské psychologie. Koučink s Denisou můžete mít v Prostějově, Olomouci, nebo on-line.