Efektivní obchodník

Program kurzu

7 kroků prodeje


1. Znalost výrobku (výrobek, co to umí, výhody).
2. Vyhledávání zákazníků (nesnažit se prodat každému a za každou cenu).
3. První kontakt (nikdy nedostanete druhou příležitost udělat první dojem).
4. Zjišťování potřeb (produkt neprodává jeho cena, ale jeho přínosy – zaměřte se na ně).
5. Prezentace (řeč, reakce, zapojit, touha).
6. Překonávání námitek (je jednodušší snížit ceny, než se naučit prodávat).
7. Péče o zákazníka (nikdo neplánuje selhání, jen selže při plánování).

• Typy zákazníků
- jak jednat s obtížnými typy lidí
- jak zvolit správné místo, účinek prvního dojmu

• Techniky uzavírání obchodu
- stanovení osobnostního typu zákazníka a nejlepších pravidel
přístupu k němu
- budování vztahu se zákazníkem, základní pravidla, styly jednání
- zvládání námitek a překonávání odporu zákazníka

Hlavní foto kurzu

Školit vás budou

Mgr. Pavel Pavlas

Mgr. Pavel Pavlas

Komunikací se ve své lektorské činnosti zabývá již od roku 2002. Kromě lektorské činnosti je společníkem a zakladatelem několika úspěšných firem od telekomunikací, přes prodejní sítě elektroniky či oblečení, až po vzdělávání a trading. Ve své podnikatelské kariéře již vedl a motivoval řadu lidí a umění prezentovat již učil studenty, uředníky, živnostníky i velké korporace.