Efektivní reklama na facebooku

Facebook
efektivní reklama

Program kurzu

1. den

  • Možnosti online propagace - jak využít online svět pro maximální efekt

  • Sociální sítě - virální šíření, soutěže

  • Reklama na internetu - úvod do problematiky, rozdělení a aktuální možnosti

  • Přípravná fáze na reklamní kampaně - příprava podkladů (strategie, cílová skupina, textace, grafika)


2. den

  • Realizační fáze - vlastní příprava reklamních kampaní

     

  • Optimalizace reklamních kampaní v čase

  • Vstupní stránky pro maximální efekt reklamy 

  • Případové studie využití reklamy v praxi

  • Co dělat když... - nejčastější dotazy a problémy s reklamou na internetu

Objednávka školení

Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.

Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.

Jak to bude probíhat?

On-line školení realizujeme prostřednictvím MS TEAMS nebo Google meet. Nejpozději den před konáním školení vám zašleme odkaz, prostřednictvím kterého se připojíte k webináři.

Pro účastníky máme vždy připraven studijní materiál zpracovaný od lektora. V případě on-line školení zasíláme tyto studijní materiály v elektronické podobě, pokud je školení prezenční, připravíme podklady přímo na školení v papírové podobě.

Během školení můžete konzultovat vlastní případy, které potřebujete vyřešit, a to buď zasláním dotazu předem při zadávání objednávky nebo se můžete ptát lektora přímo v rámci školení.

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění. Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 86 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněného člověka, kterého se vám  nepodařilo zaměstnat.  

 

Chcete vědět víc? Zavolejte nám. Kontakt 

Školit vás budou

Kolář Michal

Kolář Michal

Michal Kolář - táta dvou úžasných kluků, podnikatel, specialista na placenou reklamu na Facebooku, markeťák tělem i duší a také jeden z TOP affiliate partnerů zajímavých online projektů v CZ/SK ve 35 kampaních. Spolupracuje na zajímavých online projektech, kde tvoří online marketingové strategie. Za posledních 7 let investoval do reklamy ve svých projektech a u klientů více jak 8 miliónů korun.