Email marketing - prakticky, zábavně a bez SPAMu

Program kurzu

Zaručeně vám chodí do emailové schránky spousta prodejních e-mailů, které většinou bez čtení házíte do koše. Dělá to tak každý.
Neopakujte stejné chyby. Nebuďte vy a vaše firma v koši!

 

 

Určeno pro:

Školení je určeno pro majitele, jednatele, marketingové a obchodní ředitele, pracovníky marketingu a obchodu a pro všechny, kterým prostě ve firmě přidělili na starost rozesílání hromadných emailů.



Obsah školení:

1. Úvod

  • Seznámení se s email marketingem
  • Seznámení se s účastníky školení a jejich aktuální úrovní používání emailingu


2. Jak a kde získávat emailové kontakty?

  • Sběr emailových kontaktů na firemním webu a sociálních sítích - jak na to?
  • Co nabídnout návštěvníkovi webu za jeho emailovou adresu?
  • Jak je to s kupováním databází emailových adres?
  • Jak je to s vytvářením si vlastních databází vyhledáváním si na internetu či jiných veřejných zdrojích?
  • E-mailing a ochrana osobních údajů


3. Jaký program k rozesílkám používat?

  • Na co se zaměřit při výběru optimálního mailingového programu?
  • Jakým způsobem se platí za používání mailingových programů?
  • Jaké funkce mailingových program jsou vhodné/nutné právě pro vás?
  • Seznamy kontaktů, jejich údajů a jejich segmentace
  • Kampaně, šablony a intuitivní editor vzhledu emailů
  • Automatické kampaně, triggery, přání k svátku/narozeninám atd.
  • Reportingové a vyhodnocovací nástroje, A/B testování
  • Praktická ukázka nejpoužívanějších mailingových nástrojů - MailChimp, EcoMail, SmartEmailing - shrnutí výhod a nevýhod


4. Jak rozesílat hromadné emaily a nebýt za SPAMera?

  •  Z technického pohledu poštovních klientů... i z pohledu čtenářů vašich emailů


5. Pečujte, vzdělávejte, bavte, informujte a pak až prodávejte

  • Zaměřeno na obsah mailingových kampaní, newsletterů a emailových seriálů


6. Ukázky/Případová studie

  • Praktické ukázky sběru kontaktů a emailových kampaní


7. Když to neměříte, nevíte, zda to funguje a jestli náhodou nevyhazujete peníze z
okna.

  • Jak vyhodnocovat čtenost a úspěšnost rozesílaných emailů (interní měřící nástroje, napojení na Google Analytics)?
  • Jaký vliv má rozesílání emailů na návštěvnost a tržby?


8. Závěr a diskuze




Cíl školení:

Účastníci se srozumitelnou formou zaměřenou na praktické využití a názorné ukázky naučí, jak efektivně zapojit email marketing do marketingového mixu svého podnikání. Jak dělat email marketing od A (výběr a zprovoznění mailingové nástroje) do Z (vyhodnocování a optimalizace emailů). Zjistí, jak nekončit v koši ani ve SPAMu, a jak udělat z příjemců čtenáře a z čtenářů zákazníky.

 

 

 

 

V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.

Hlavní foto kurzu

Školit vás budou

Tomáš  Černíček

Tomáš Černíček

Tomáš je společně s Lucií Lipovskou spolumajitelem a zakladatelem agentury DigitalniDurian.cz zabývající se internetovým marketingem pro malé a střední firmy. Než společně založili v roce 2015 marketingovou agenturu, vyzkoušeli si veškeré postupy a nástroje online marketingu na několika vlastních podnikatelských projektech na vlastní kůži a za vlastní peníze. A k čemu dospěli? Jaký nástroj je nejlepší? PPC kampaně či remarketing? Sociální sítě? Moderní responsivní web? SEO, linkbuilding? Blog a copywriting? Email marketing? Internetový marketing není o jednom zázračném nástroji, ale o dobře nastaveném, "promazaném" a zpětně vyhodnocovaném a optimalizovaném systému, který se liší obor od oboru, firmu od firmy. Proto je důležité nedávat obecné rady, ale vše s klientem detailně probrat a ušít mu řešení na míru. Razí heslo: "Zákazník vás bude milovat, konkurence nenávidět."