Jak být tím nejlepším obchodníkem

Program kurzu

3 pilíře úspěšného obchodu


1. Já, obchodník, jsem VÝJIMEČNÝ a umím se tak prezentovat
2. Produkt je VÝJIMEČNÝ a umím jej tak prezentovat
3. Zákazník je VÝJIMEČNÝ, a právě proto můj produkt ocení a koupí si jej

 

Ad 1.
• Možné zábrany na straně obchodníka (jak odstranit obavy a zvýšit sebedůvěru)
• Prezentace prodává (postoj, řeč těla, projev, gesta)
• Prodej jako psychologická hra (odmítnutí je normální)

 

Ad 2.
• Fáze prodejního procesu
• Znalost produktu (co umí, výhody)
• První kontakt (nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem)
• Prezentace produktu (rozlišení mezi parametry/vlastnostmi, výhodami a užitkem)
• Umění neprodávat výrobek, ale to, čím dokáže zákazníkovi zpříjemnit život
• Jak zdolávat námitky. Vytvoření „námitkovníku" – databanky nejčastějších námitek a osvědčených reakcí
Kupní signály a jak je nepromeškat

 

Ad 3.
• Zábrany na straně zákazníka
• Nákupní motivy (co vede zákazníka ke koupi)
• Zjišťování potřeb zákazníka (co prodává produkt? Nikoli parametry, ale užitek)
• Typy zákazníků a jak na ně

 

V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.

Hlavní foto kurzu
Časová náročnost 6 hodin

Školit vás budou

 PhDr. Dana Makovičková

PhDr. Dana Makovičková

Zkušená trenérka a koučka se specializací na oblast osobnostního rozvoje, tréninky obchodních, manažerských, komunikačních a vyjednávacích dovedností 16 let zkušeností s tréninkem zaměstnanců a všech úrovní managementu s výbornými výsledky a skvělými referencemi. Praxe manažerky tréninků se zodpovědností za 14 lektorů a vývoj produktů. Externí konzultantka a lektorka poradenských a konzultačních firem, jako jsou IKEA, ČSOB, UniCreditBank,ČEZ a.s., Česká spořitelna, Annonce a jiné. Vytváření a spoluvytváření modulů vzdělávání, koordinace a realizace řady projektů zejména z oblasti obchodu, manažerských dovedností a komunikace. 16 let zkušeností s vlastním podnikáním a obchodováním v oblasti vzdělávání a dále léta zkušeností v oblasti obchodování s elektronikou v rámci rodinné firmy. Překladatelka odborné literatury ve výše uvedených oblastech. Přeložila např. jedny z 1. použitelných knížek asertivity na našem trhu: Portál "Umění stát si za svým" a „Řeč těla v praxi“