Jak chytře získat zákazníky - 16 hodin

Program kurzu

19. 5. 2017 - 6 hodin

Lektor: Mgr. Magdalena Čevelová, MBA

Naučíme Vás

  • Uvědomit si základy, na nichž lze stavět firmu
  • Pochopit v čem je Vaše konkurenční výhoda
  • Znát profil ideálního zákazníka pro Vaši firmu a umět si ho získat i udržet
  • Jak si vybudovat a uchovat dobré jméno
  • Získat přehled o jednotlivých marketingových nástrojích, které lze efektivně využít pro Vaše podnikání, a nastavit si kritéria jejich výběru

Obsah kurzu:

1. blok
Marketing = všechno, co firma dělá.
Specifika malé firmy a jak je využít k získávání zákazníků.
Nastavení poslání a vize firmy, příběh, konzistentnost.
Produkty a služby, obchodní modely, hodnota pro zákazníka.
Konkurenční výhoda, k čemu je důležitá a kde ji hledat.

2. blok
Jak si vybírat zákazníky, persony.
Průzkum trhu, Paretovo pravidlo.
Plánování, cíle, rozpočet.
Účinnost marketingových aktivit, proč a jak ji měřit.
Podle čeho vybírat marketingové nástroje.

 

16. 6. 2017 - 6 hodin

Lektor: Mgr. Magdalena Čevelová, MBA

Obsah kurzu:

3. blok
Jak nastavit cenu výrobků a služeb.
Variabilní a fixní náklady.
Slevy, akce, plátcovství DPH.
Obchodní podmínky, distribuce.
Budování osobní a firemní značky.

4. blok
Internetový marketing, web, PPC, sociální média.
Osobní prodej, péče o zákazníka, věrnostní programy.
Komunikace s novináři a blogery, psaní článků a blogu.
E-mailový marketing, newsletter, telefonický marketing.
Venkovní reklama (vývěsní štíty, orientační systémy a cedule).
Marketing doporučení, práce s referencemi, WOM.

 

19. 6. 2017 - 4 hodiny

Lektor: Denisa Švecová

Závěrečný mastermind

Poslední den může proběhnout písemné ověření získaných znalostí či praktické ověření nabytých dovedností.

 

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.
Hlavní foto kurzu
Úroveň kurzu 1 – Základní
Časová náročnost 16 hodin

Školit vás budou

Mgr. Magdalena Čevelová, MBA

Mgr. Magdalena Čevelová, MBA

Marketingová čarodějnice, poradkyně a lektorka. Vystudovala psychologii a marketing a ve své práci spojuje obojí dohromady. Má zkušenosti z 13 let vlastního podnikání a 20letou praxi v různých oblastech marketingu v agentuře i na straně klienta. Podnikání vnímá jako cestu nejen k penězům, ale především ke spokojenému a šťastnému životu. Majitelům firem, živnostníkům a volnonožcům pomáhá získat zákazníky, uvádět na trh nové produkty a služby, nastavovat ceny, zvyšovat zisky a nacházet v práci smysl a radost.

Denisa Švecová

Denisa Švecová

Je majitelkou firmy AldEkon, která se zabývá vedením účetnictví malých a středně velkých firem. Má vlastní oddělení vzdělávání pro účetní, obchodníky a manažery. Vzdělává tak téměř všechny firmy v okrese Prostějov, které mají touhu se dále zdokonalovat a pracovat na sobě. Již třetím rokem vede mastermindové skupiny začínajících podnikatelek, používá techniku councilových kruhů. Je manažerka prostějovského podnikatelského klubu BforB. Účastnila se projektu Moudré podnikání žen. Prošla výcvikem facilitátorů pod vedením Lenky Papadakisové – zakladatelky klubu Moudrého podnikání žen a majitelky firmy Expertis v Praze.