Jak chytře získat zákazníky - 16 hodin

Program kurzu

19. 5. 2017 - 6 hodin

Lektor: Mgr. Magdalena Čevelová, MBA

Naučíme Vás

  • Uvědomit si základy, na nichž lze stavět firmu
  • Pochopit v čem je Vaše konkurenční výhoda
  • Znát profil ideálního zákazníka pro Vaši firmu a umět si ho získat i udržet
  • Jak si vybudovat a uchovat dobré jméno
  • Získat přehled o jednotlivých marketingových nástrojích, které lze efektivně využít pro Vaše podnikání, a nastavit si kritéria jejich výběru

Obsah kurzu:

1. blok
Marketing = všechno, co firma dělá.
Specifika malé firmy a jak je využít k získávání zákazníků.
Nastavení poslání a vize firmy, příběh, konzistentnost.
Produkty a služby, obchodní modely, hodnota pro zákazníka.
Konkurenční výhoda, k čemu je důležitá a kde ji hledat.

2. blok
Jak si vybírat zákazníky, persony.
Průzkum trhu, Paretovo pravidlo.
Plánování, cíle, rozpočet.
Účinnost marketingových aktivit, proč a jak ji měřit.
Podle čeho vybírat marketingové nástroje.

 

16. 6. 2017 - 6 hodin

Lektor: Mgr. Magdalena Čevelová, MBA

Obsah kurzu:

3. blok
Jak nastavit cenu výrobků a služeb.
Variabilní a fixní náklady.
Slevy, akce, plátcovství DPH.
Obchodní podmínky, distribuce.
Budování osobní a firemní značky.

4. blok
Internetový marketing, web, PPC, sociální média.
Osobní prodej, péče o zákazníka, věrnostní programy.
Komunikace s novináři a blogery, psaní článků a blogu.
E-mailový marketing, newsletter, telefonický marketing.
Venkovní reklama (vývěsní štíty, orientační systémy a cedule).
Marketing doporučení, práce s referencemi, WOM.

 

19. 6. 2017 - 4 hodiny

Lektor: Denisa Švecová

Závěrečný mastermind

Poslední den může proběhnout písemné ověření získaných znalostí či praktické ověření nabytých dovedností.

 

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.
Hlavní foto kurzu
Úroveň kurzu 1 – Základní
Časová náročnost 16 hodin

Školit vás budou

Mgr. Magdalena Čevelová, MBA

Mgr. Magdalena Čevelová, MBA

Marketingová čarodějnice, poradkyně a lektorka. Vystudovala psychologii a marketing a ve své práci spojuje obojí dohromady. Má zkušenosti z 13 let vlastního podnikání a 20letou praxi v různých oblastech marketingu v agentuře i na straně klienta. Podnikání vnímá jako cestu nejen k penězům, ale především ke spokojenému a šťastnému životu. Majitelům firem, živnostníkům a volnonožcům pomáhá získat zákazníky, uvádět na trh nové produkty a služby, nastavovat ceny, zvyšovat zisky a nacházet v práci smysl a radost.

Denisa Švecová

Denisa Švecová

Je majitelka firmy AldEkon, která se zabývá vzděláváním pro obchodníky a manažery, personalisty a účetní, vedením účetnictví malých a středně velkých firem a zpracovávání podnikatelských dotací. Oddělení vzdělávání pod jejím vedením tak dnes už vzdělává téměř všechny firmy v okrese Prostějov, a mnoho firmem z Olomouckého kraje, které mají touhu se dále zdokonalovat a pracovat na sobě. Dokáže poradit začínajícím podnikatelům, jak nastavit své podnikání. Nabízí poradenství k daňové optimalizaci. Vede mastermindové skupiny začínajících podnikatelek, používá techniku councilových kruhů. Rozebere s vámi vaše plány a pomůže vám najít směr. Je dlouholetou členkou podnikatelského klubu BforB. Účastnila se projektu Moudré podnikání žen. Prošla výcvikem facilitátorů pod vedením Lenky Papadakisové – zakladatelky klubu Moudrého podnikání žen a majitelky firmy Expertis v Praze.