Jak tvořit obsah na LinkedIn

Jak tvořit obsah na LinkedIn

Popis kurzu

Hodnotný, zacílený a dobře napsaný (vytvořený) obsah na LinkedIn má úžasnou moc: Buduje vám značku, získává důvěru a přivádí vám nové zákazníky.

 

Na svém workshopu vám předám best practices z desítek profilů našich klientů, kde obsah přesně tohle pro ně dělá. Dám vám rady, tipy a triky, jak psát a tvořit posty, které fungují skvěle jak na vaše publikum, tak na LinkedIn algoristmus.

Naučím vás tvořit různé formáty. Ukážu vám, jak funguje LinkedIn algoritmus. Poradím vám, jak si zajistit dobrý dosah a usnadnit si tvorbu obsahu, který vám na LinkedIn bude generovat leady, poptávky a nové zákazníky

Objednávka školení

Vybraný termín
21.05.2024 - 28.05.2024
Místo konání

On-line
Google Meet (mapa)

Cena workshopu zahrnuje:

  • Vstup na on-line workshop
  • Pracovní listy, ukázky a další materiály

PRO KOHO JE TENTO WORKSHOP?

  • Markeťáky, kteří rozjiždějí LinkedIn jako silný nástroj budování značky.

  • Obchodíky, kteří potřebují generovat na LinkedIn obchodní leady a poptávky.

  • Majitele a ředitele firem, kteří chtějí firmu podpořit jako její ambasador.

  • Freelancery, kteří zamýšlí obsahem na LinkedIn budovat svůj osobní brand.

  • Pro každého, kdo chce umět tvořit obsah, který buduje značku, získává důveru a přivádí nové zákazníky.

Vyberte termín školení

Poslat dotaz na lektora

Objednávka školení

Vybraný termín
21.05.2024 - 28.05.2024
Místo konání

On-line
Google Meet
Mapa

9 249,59 Kč
bez DPH
11 192,00 Kč s DPH

Školit vás budou

Lektoři Linked Akademie

Lektoři Linked Akademie

JANA BÁRTÍKOVÁ je zakladatelka Linked Akademie a expertka na LinkedIn strategie pro B2B prodej a marketing. Jejími klienty jsou firmy jako například Innogy Česká Republika, TTC Group, GentleJam nebo Automator CEE. Obchodu se Jana věnuje celý život. Už v roce 1991 nastoupila na svou první manažerskou pozici. Od té doby pracovala pro různé firmy a značky na zvyšování obratu a podílu na trhu. Ať to bylo v roli provozní ředitelky řetězce Rossmann, na pozici ředitelky českého zastoupení estonské módní značky Monton či Sales Managerky značky Dior pro český a slovenský trh. Jako lektorka Jana vytvořila a realizovala vzdělávací program pro celý obchodní tým Kofoly, který vedl k restartu obchodní strategie a získání 2. pozice na trhu. Od roku 2013 podniká a LinkedIn se brzy stal hlavním zdrojem jejích zákazníků. V roce 2015 založila Linked Akademii. Jana a tým lektorů a konzultantů učí firmy a podnikatele, jak získávat nové zákazníky na LinkedIn. Mnohým firmám Jana pomohla vytvořit a realizovat LinkedIn strategie, které jim v souhrnu vydělaly miliony korun. Několika klientům Linked Akademie spravuje jejich LinkedIn profily a stránky, které generují jejich vlastníkům pravidelně leady a poptávky. ******* Kryštof Kopecký Na LinkedIn jsem od roku 2016, kdy jsem si profil založil „jen tak“. Kolem roku 2018 jsem začal pravidelně pasivně konzumovat obsah ostatních uživatelů této sociální sítě a zjistil, že je hodnotný a přinese plno zajímavých informací a rozšíření pohledu. Pro byznys. Teď jsem na volné noze jako strategický konzultant a LinkedIn je denní chleba pro získávání kontaktů a zakázek. A funguje skvěle. Tato síť je pro mě primárně byznysový nástroj, jak si dělat vlastními silami marketing a nabízet své služby. Od začátku roku 2020 pravidelně ukazuji na workshopech zájemcům a svým klientům sílu a možnosti využití této sítě pro jejich podnikání. A také jsem tu nalezl skvělou komunitu, která drží při sobě a pomáhá si. Ověřil jsem si, že získat na přímo klienta z LinkedIn není nereálné, ale možné a funkční. Dělám to tak pro své dvě firmy a další projekty. Pomocí optimalizace profilu, strategie a správné komunikace. Jsem rád, že díky propojení s Linked Akademií mohu nově ukázat obchodní možnosti této sítě dalším podnikatelům a firmám.