KOMBINOVANÝ WORKSHOP: LinkedIn pro byznys

LinkedIn pro byznys
KOMBINOVANÝ WORKSHOP

Popis kurzu

LinkedIn je top nástrojem pro marketing a prodej, hlavně v B2B.

Naučte se používat jeho funkce, nástroje a algoritmy promyšleně a strategicky. Tak přeměníte LinkedIn v efektivní platformu budování značky a v bohatý a dlouhodobý zdroj vašich nových zákazníků.

Bez prémiových účtů a placené reklamy.

 

Pro koho je tento workshop?

Pro podnikatele, majitele i manažery firem, obchodníky, finanční poradce, realitní makléře, konzultanty, lektory, marketéry...
Pro všechny, kdo potřebují získávat nové zákazníky a klienty (B2B i B2C) a nevědí, jak přesně k tomu LinkedIn použít.

Objednávka školení

Vybraný termín
15.05.2024 09:00 - 13:00
Místo konání

On-line
Google Meet (mapa)

Naučíte se:

  • Používat LinkedIn úplně jinak, než doposud: cíleně, byznysově, strategicky

  • Budovat značku vaší firmy, produktu/služby a vaší osoby (či dalších ambasadorů firmy) na LinkedIn

  • Využívat nejúspěšnější strategii na LinkedIn - ambasadoring 

  • Vytvořit si LinkedIn profil, který vám bude přitáhovat správné kontakty a pomůže vám získávat poptávky, zakázky či práci.

  • Najít ty správné lidi na správných pozicích ve vašich cílových firmách, ke kterým se jinde a jinak nedostanete

  • Propojovat se s nimi, budovat si vztah, získávat si důvěru a přeměnit je v zákazníky

  • Jaký obsah a jak tvořit a publikovat na LinkedIn

  • Jak vytěžovat na LinkedIn leady a přeměňovat je v zákazníky

Po objednání a zaplacení získáte:

KROK 1:
2 on-line kurzy před workshopem

  • On-line kurz "Dokonalý LinkedIn profil": 90 min samostudia + samostatná práce na osobním profilu
  • On-line kurz "Kvalitní síť LinkedIn spojení": 60 min samostudia + samostatná práce na rozšiřování sítě

Oba on-line kurzy absolvujete samostatně ještě před setkáním s lektorem, v čase, který vám vyhovuje. Přístup do on-line kurzů a ke všem návodům a materiálům, které obsahují, získáte na 3 měsíce.

 

KROK 2:
4 h on-line workshop s lektorkou

  • Specifika sítě LinkedIn a jeho byznysový potenciál
  • Strategie a tři pilíře marketingu a prodeje na LinkedIn
  • Co je a jak funguje ambasadoring na LinkedIn
  • Zpětná vazba na vaše upravené osobní profily
  • Otázky a odpovědi k budování sítě na LinkedIn
  • Jaký obsah a jak tvořit a publikovat na LinkedIn
  • Jak vytěžovat na LinkedIn leady a přeměňovat je v zákazníky

Workshop proběhne s lektorem ve skupině maximálně 12ti dalších účastníků na platformě MS Teams. Díky vašim zapnutým mikrofonům a kamerám bude interaktivní stejně, jako prezenční.

Vyberte termín školení

Poslat dotaz na lektora

Objednávka školení

Vybraný termín
15.05.2024 09:00 - 13:00
Místo konání

On-line
Google Meet
Mapa

3 900,00 Kč
bez DPH
4 719,00 Kč s DPH

Školit vás budou

Lektoři Linked Akademie

Lektoři Linked Akademie

JANA BÁRTÍKOVÁ je zakladatelka Linked Akademie a expertka na LinkedIn strategie pro B2B prodej a marketing. Jejími klienty jsou firmy jako například Innogy Česká Republika, TTC Group, GentleJam nebo Automator CEE. Obchodu se Jana věnuje celý život. Už v roce 1991 nastoupila na svou první manažerskou pozici. Od té doby pracovala pro různé firmy a značky na zvyšování obratu a podílu na trhu. Ať to bylo v roli provozní ředitelky řetězce Rossmann, na pozici ředitelky českého zastoupení estonské módní značky Monton či Sales Managerky značky Dior pro český a slovenský trh. Jako lektorka Jana vytvořila a realizovala vzdělávací program pro celý obchodní tým Kofoly, který vedl k restartu obchodní strategie a získání 2. pozice na trhu. Od roku 2013 podniká a LinkedIn se brzy stal hlavním zdrojem jejích zákazníků. V roce 2015 založila Linked Akademii. Jana a tým lektorů a konzultantů učí firmy a podnikatele, jak získávat nové zákazníky na LinkedIn. Mnohým firmám Jana pomohla vytvořit a realizovat LinkedIn strategie, které jim v souhrnu vydělaly miliony korun. Několika klientům Linked Akademie spravuje jejich LinkedIn profily a stránky, které generují jejich vlastníkům pravidelně leady a poptávky. ******* Kryštof Kopecký Na LinkedIn jsem od roku 2016, kdy jsem si profil založil „jen tak“. Kolem roku 2018 jsem začal pravidelně pasivně konzumovat obsah ostatních uživatelů této sociální sítě a zjistil, že je hodnotný a přinese plno zajímavých informací a rozšíření pohledu. Pro byznys. Teď jsem na volné noze jako strategický konzultant a LinkedIn je denní chleba pro získávání kontaktů a zakázek. A funguje skvěle. Tato síť je pro mě primárně byznysový nástroj, jak si dělat vlastními silami marketing a nabízet své služby. Od začátku roku 2020 pravidelně ukazuji na workshopech zájemcům a svým klientům sílu a možnosti využití této sítě pro jejich podnikání. A také jsem tu nalezl skvělou komunitu, která drží při sobě a pomáhá si. Ověřil jsem si, že získat na přímo klienta z LinkedIn není nereálné, ale možné a funkční. Dělám to tak pro své dvě firmy a další projekty. Pomocí optimalizace profilu, strategie a správné komunikace. Jsem rád, že díky propojení s Linked Akademií mohu nově ukázat obchodní možnosti této sítě dalším podnikatelům a firmám.