Kreativní: Jak tvořit obsah na LinkedIn

Kreativní: Jak tvořit obsah na LinkedIn

Popis kurzu

Jak tvořit obsah na LinkedIn™.
i když nejste copywriter  

 

Přijďte se naučit tvořit obsah na LinkedIn tak, jak to dokáže jen méně než 1 % jeho uživatelů.

Hodnotný, zacílený a dobře napsaný (vytvořený) obsah na LinkedIn má úžasnou moc: Buduje vám značku, získává důvěru a přivádí vám nové zákazníky.

Na svém workshopu vám předám best practices z desítek profilů našich klientů, kde obsah přesně tohle pro ně dělá. Dám vám praktické rady, tipy, triky a návody jak psát a tvořit posty, které fungují skvěle jak na vaše publikum, tak na LinkedIn algoristmus.

Naučím vás tvořit různé formáty. Ukážu vám, jak funguje LinkedIn algoritmus. Poradím vám, jak zvládnout pravidelnou publikaci a usnadnit si tvorbu obsahu, který vám na LinkedIn bude generovat leady, poptávky a nové zákazníky. 

 

Objednávka školení

Vybraný termín
15.10.2024 - 22.10.2024 10:00 - 14:00
Místo konání

On-line
Google Meet (mapa)

Na workshopu

  • Podíváme se, jaký obsah a proč na LinkedIn tvořit

  • Naučím vás, jak postavit dobře strukturu postu: titulek, tělo, pointu

  • Ukážu vám na příkladech reálných postů copywriterské metody psaní: click-bite, obrácená pyramida, CTA, CTT, CTI

  • Projdu s vámi všechny formáty LinkedIn postů - textové, grafické, video, události a další

  • Ukážu vám, jak je tvořit, aby se dobře zobrazovaly a vaše publikum je chtělo číst (sledovat)

  • Dostanete detailní informace o fungování LinkedIn algoritmu a návody, jak je při tvoření využít

  • Podíváme si i na hashtagy, označování apod.

  • Naučíte se vyhodnocovat svůj obsah nejen podle dosahu a reakcí

  • Odnesete si tipy na nástroje, které vám tvoření usnadní

  • Napíšete si příspěvek s využitím nových znalostí a dovedností a dostanete na něj zpětnou vazbu ode mě a dalších účastníků

  • Odnesete si PDF plné informací, návodů, ukázek a příkladů

Program kurzu

DEN 1

  • Jaký obsah na LinkedIn buduje značku a generuje leady a poptávky.
  • LinkedIn Creator Mode (Tvůrčí mód): jak pomáhá a jak ho nastavit.
  • Formáty LinkedIn příspěvků z pohledu publika a algoritmu: jaké tvořit, proč a jak nejlépe.
  • Jak psát dobré posty: praktické rady, copywriterské tipy a triky + příklady.

 

DEN 2 

  • Praktická část – vytvoření vlastních postů: zpětná vazba od lektora i dalších účastníků.
  • Jak funguje LinkedIn algoritmus: jak zvyšovat i zkvalitňovat dosah příspěvků.
  • Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost obsahu.
  • Nástroje pro usnadnění plánování a tvorby obsahu.

Vyberte termín školení

Poslat dotaz na lektora

Objednávka školení

Vybraný termín
15.10.2024 - 22.10.2024 10:00 - 14:00
Místo konání

On-line
Google Meet
Mapa

9 250,41 Kč
bez DPH
11 193,00 Kč s DPH

Školit vás budou

Lektoři Linked Akademie

Lektoři Linked Akademie

JANA BÁRTÍKOVÁ je zakladatelka Linked Akademie a expertka na LinkedIn strategie pro B2B prodej a marketing. Jejími klienty jsou firmy jako například Innogy Česká Republika, TTC Group, GentleJam nebo Automator CEE. Obchodu se Jana věnuje celý život. Už v roce 1991 nastoupila na svou první manažerskou pozici. Od té doby pracovala pro různé firmy a značky na zvyšování obratu a podílu na trhu. Ať to bylo v roli provozní ředitelky řetězce Rossmann, na pozici ředitelky českého zastoupení estonské módní značky Monton či Sales Managerky značky Dior pro český a slovenský trh. Jako lektorka Jana vytvořila a realizovala vzdělávací program pro celý obchodní tým Kofoly, který vedl k restartu obchodní strategie a získání 2. pozice na trhu. Od roku 2013 podniká a LinkedIn se brzy stal hlavním zdrojem jejích zákazníků. V roce 2015 založila Linked Akademii. Jana a tým lektorů a konzultantů učí firmy a podnikatele, jak získávat nové zákazníky na LinkedIn. Mnohým firmám Jana pomohla vytvořit a realizovat LinkedIn strategie, které jim v souhrnu vydělaly miliony korun. Několika klientům Linked Akademie spravuje jejich LinkedIn profily a stránky, které generují jejich vlastníkům pravidelně leady a poptávky. ******* Kryštof Kopecký Na LinkedIn jsem od roku 2016, kdy jsem si profil založil „jen tak“. Kolem roku 2018 jsem začal pravidelně pasivně konzumovat obsah ostatních uživatelů této sociální sítě a zjistil, že je hodnotný a přinese plno zajímavých informací a rozšíření pohledu. Pro byznys. Teď jsem na volné noze jako strategický konzultant a LinkedIn je denní chleba pro získávání kontaktů a zakázek. A funguje skvěle. Tato síť je pro mě primárně byznysový nástroj, jak si dělat vlastními silami marketing a nabízet své služby. Od začátku roku 2020 pravidelně ukazuji na workshopech zájemcům a svým klientům sílu a možnosti využití této sítě pro jejich podnikání. A také jsem tu nalezl skvělou komunitu, která drží při sobě a pomáhá si. Ověřil jsem si, že získat na přímo klienta z LinkedIn není nereálné, ale možné a funkční. Dělám to tak pro své dvě firmy a další projekty. Pomocí optimalizace profilu, strategie a správné komunikace. Jsem rád, že díky propojení s Linked Akademií mohu nově ukázat obchodní možnosti této sítě dalším podnikatelům a firmám.