Obchodní dovednosti

Program kurzu

Cíl kurzu:

Naučíme Vás

  • milovat telefon

  • smysluplně řídit obchodní schůzku k uzavření obchodu

  • nejtěžšímu umění - řídit sami sebe

 

Obsah kurzu

  1. Co obchodníkovi vydělává peníze

  • první činnost - telefonování

  • druhá činnost – realizace obchodních schůzek

  • třetí činnost – správné sebeřízení

  1. Domluva schůzky po telefonu

  • struktura telefonátu

  • prezentace užitků v telefonu

  • ošetření námitek v telefonu

  1. Obchodní schůzka

  • struktura

  • otevřené a uzavřené otázky

  • ošetření námitek klienta

  • nákupní signály

  • umění říci si o obchod

  1. Sebeřízení

  • plánování obchodních aktivit

  • vyhodnocování obchodních aktivit

  • plnění slibů zákazníkovi – servis

  • neustálý seberozvoj

 

V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.

Hlavní foto kurzu
Úroveň kurzu 2 – Střední
Časová náročnost 6 hodin

Školit vás budou

Zdeněk Vondra

Zdeněk Vondra

Pan Zdeněk Vondra podniká v oblasti vzdělávání dospělých od roku 2005. Je lektorem a odborným konzultantem pod značkou nábor v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější a nejoblíbenější patří kurzy personálního managamentu – tvorba týmů a adaptační procesy. Má více než dvacetiletou praxi v obchodě a v budování vlastní firmy, což mu umožňuje předávat své každodenní zkušenosti i na seminářích prodejních a manažerských dovedností. Zlepšit komunikaci, zvýšit efektivitu a zisk, najít nové kvalitní pracovníky a zavést systém se podařilo, i díky jeho školením, například ve společnostech ČMSS a.s., ČSOB Pojišťovna, Elite Dental Prague, Wüstenrot a.s., HST Vrchlabí, Eurogreen CZ, Schil Dental Clinic Bratislava, Koutný Prostějov a Netpromotion Praha, kde rádi poskytnou kladné i nadšené reference na jeho práci. (Medailonek)