Správné styly jednání při komunikaci s různými lidmi kolem Vás


Poznat svůj komunikační styl je stejně obtížné jako schopnost vybrat správný styl jednání s různými lidmi.

-> Školení vám pomůže zorientovat se v interpersonální a intrapersonální inteligenci, která otevírá komnatu porozumění, poukáže na možnosti různých způsobů dosažení efektivnosti v komunikaci.

 

„Dobrá komunikace má stejně povzbuzující účinky jako káva a stejně obtížně se po ní usíná."

Anne Morrow Lindbergh


Určeno pro:

  • manažeři
  • zaměstnanci
  • personalistika

 

Cíl školení:

  1. Poznat svůj komunikační styl a komunikační styl partnerů,
  2. Vědomě používat techniky aktivního naslouchání,
  3. Používat asertivní způsoby jednání,
  4. Schopnost rozpoznat a využít manipulaci,
  5. Jak být dobrým a pozorným posluchačem,
  6. Jak prolamovat bariéry v komunikaci,
  7. Umět pochválit druhé i přijmout pochvalu od druhých,
  8. Zásady zpětné vazby,
  9. Nacvičit si účinné způsoby předávání informací, instrukcí a zadávání úkolů.

 

Obsah školení:

  • komunikace, podstata komunikace, komunikační proces,
  • základní formy komunikace,
  • verbální, neverbální komunikace,
  • asertivita,
  • komunikační diagnostika,
  • umění jednat, jak s lidmi hovořit, jak s lidmi souhlasit, jak správně naslouchat,
  • komunikační bariéry,
  • hlavní principy komunikace ve výuce, rétorika,
  • transakční analýza,
  • komunikační desatero,
  • jak efektivně komunikovat s lidmi
V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.

Objednávka školení

Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.

Správné styly jednání při komunikaci s různými lidmi kolem Vás
Časová náročnost 6 hodin

Školit vás budou

Mgr. Pavlas Pavel

Mgr. Pavlas Pavel

Komunikací se ve své lektorské činnosti zabývá již od roku 2002. Kromě lektorské činnosti je společníkem a zakladatelem několika úspěšných firem od telekomunikací, přes prodejní sítě elektroniky či oblečení, až po vzdělávání a trading. Ve své podnikatelské kariéře již vedl a motivoval řadu lidí a umění prezentovat již učil studenty, uředníky, živnostníky i velké korporace.