Aktuality
-
Znáte tajemství, proč se chce u nás vzdělávat každý?
Je to proto, že když.....
-
MARKETING, aneb značka firmy
U zrodu marketingu byla potřeba analýzy trhu.
-
Víte, že… aneb něco o Excelu
Několik nevšedních informací o MS Excelu.
-
Facebook! Jak na propagaci firmy
Pár tipů na propagaci facebook stránky.
-
Nový nástroj GDPR pro vás.
Díky jednoduché pomůcce vyhodnotíte do jaké míry se Vás nebo Vaší firmy týkají změny v ochraně osobních údajů – GDPR.
-
Platební karty mimo EET
Změny EET od 1. března 2018.
-
Průzkumy říkají, že existují jen 2 druhy šéfů.
Zjistěte, kterým z nich jste Vy.
-
NEJČASTĚJŠÍ CHYBY, KTERÝCH SE DOPOUŠTÍ MANAGEMENT
Jaké aspekty by měl zvážit správný manažer při práci s lidmi, které má kolem sebe.
-
KRAJ NABÍZÍ NOVÉ DOTAČNÍ PROGRAMY
Využijte dotační programy, které nabízí Olomoucký kraj.
-
NEJHORŠÍ MOŽNOST, JAK ODPOVÍDAT NA STÍŽNOSTI ZÁKAZNÍKA A JAK TO OSTATNÍ DĚLAJÍ TAKÉ
Doslova výjimečná péče o zákazníky je rozhodujícím bodem pro to, aby váš podnik vzkvétal. Péči může zahrnovat spousta možných strategií, ale pokud chcete do rukou dostat „ten pravý klíč“, je potřeba vybrat jednu z nejobtížnějších teorií, a tou je reaktance. Pokud se rozhodnete tento princip následovat, nebudete se stačit divit, kolik chvály od zákazníků najednou dostanete.